איך לבחור אינסטלטור לבניית בית פרטי?

בונים בית פרטי? אם כן, בוודאי בין שלל אנשי המקצוע אותם אתם מחפשים עבור בניית הבית, אתם מחפשים גם אינסטלטור מקצועי אשר יבצע את כל עבודות האינסטלציה הדרושות עבור ההקמה של הבית. חשוב להדגיש, לא כל אינסטלטור בלוד יכול להתאים להקמה של בית חדש. ישנם אינסטלטורים פחות מנוסים או מתחילים בתחום אשר מתמחים בעיקר בעבודות קלות כמו פתיחת סתימות או החלפת אביזרי אינסטלציה, אך אם אתם בונים בית חדש אתם זקוקים לאינסטלטור מומחה יותר אשר יכול לבצע התקנה של צנרת בבית חדש, להתקין חדרי אמבטיה, לתכנן נקודות מים וכדומה, ולכן חשוב לבדוק היטב את האינסטלטורים השונים לפני שאתם בוחרים באחד מהם.

 

ניסיון בעבודה בבתים חדשים

לפני שאתם בוחרים אינסטלטור  ברמלה לבנייה של בית חדש חשוב שתבדקו את הניסיון שלו בבניית בתים חדשים. לא לכל אינסטלטור יש את הניסיון הדרוש בכדי להתמודד עם כל עבודת האינסטלציה הנדרשת בבניית בית חדש, וככל שתבחרו באינסטלטור מנוסה יותר, וכזה שכבר ביצע בהצלחה עבודות רבות בבתים חדשים.

בדקו את הבתים שכבר נבנו בעזרתו של אותו אינסטלטור ובחרו באינסטלטור אשר כבר עבד על כמה שיותר פרוייקטים ואתם יכולים להיות בטוחים שיש לו כמה שיותר ניסיון בעבודות כאלו.

 

בדיקת פרוייקטים קודמים

נסו לקבל מידע על בתים קודמים שנבנו בעזרת אותו אינסטלטור בו אתם עומדים לבחור, ופנו אל בעלי הבתים הללו. ככל שתמצאו פרוייקטים ישנים יותר, כך תוכלו לקבל חוות דעת מדוייקת – האם העבודה שהוא ביצע באמת איכותית, האם מערכות האינסטלציה תוכננו באופן ראוי ונכון, האם הוא עמד בזמנים ועוד. כל נתון כזה יכול להשפיע על הבחירה שלכם ויכול לאפשר לכם לקבל החלטה האם לבחור באותו אינסטלטור או לחפש לכם אינסטלטור אחר.

 

קבלת לו"ז מראש

 אם אתם רוצים להיות בטוחים כי האינסטלטור יעמוד בזמנים הדרושים לכם, והבנייה של הבית לא תתעכב בגללו, חשוב שתקבלו מראש לו"ז על הבניה. אינסטלטור אשר יעניק לכם מראש לוח זמנים ומתחייב לעמוד בו מאפשר לכם להיות בטוחים כי הזמן שלו יתוכנן נכון והוא לא ימנע השלמה של הפרויקט בזמן.