גניקומסטיה טיפול טבעי? קיצור שפה? הטיפולים שישפרו את החזות שלכם!

פעמים רבות, הגברים הבוגרים נזקקים לטיפולים פלסטיים חיצוניים על מנת לשפר את החזות שלנו ולשדר עוצמה ללא התפשרות. כאשר החזה גדל ומתרחב עד כדי דמיון לחזה נשי, או שהשפתיים רחבות מדי, נדרש הליך קוסמטי על מנת לשפר את המראה החיצוני של אברים אלו ולהפוך אותם למה שהם היו פעם: אסתטיים ומתאימים למבנה הגוף שלנו.

גניקומסטיה טבעית – הסוד בהקטנת חזה ללא ניתוח

חזה שגדל לממדים של חזה נשי נקרא גניקומסטיה. את המזור לכך ניתן, בדרך כלל להשיג רק בהליך ניתוחי של הקטנת חזה אך ישנם כמה צעדים טבעיים שניתן לעשות על מנת להימנע מכך. ראשית כל, במקרים רבם חזה גדול נגרם כתוצאה מנטילת תרופות שמראש אסור היה לכם לקחת בשל רגישות כזו או אחרת. גם אם התרופה מותרת מבחינה בריאותית, ייתכן כי מגע שלה הרקמות השומניות יוצר את הגדלת החזה. שנית, אם צרכתם מזון שומני רווי, מומלץ להפחית בו. אף על פי שלא כל תופעת גניקומסטיה נוצרת בגלל שומנים, יש להם תרומה כמעודדי התופעה. הקפדה על פעילות גופנית המשלבת סיבולת לב ריאה (ריצות, אופניים והליכונים בעיקר), עם טיפוח ופיתוח של הגוף עשויה להעביר גם כן את תופעת החזה הגדול. במידה וכל אלו לא סייעו בידכם, יש לפנות לטיפול טבעי או ניתוחי, בהתאם להמלצת מומחה גניקומסטיה.

קיצור שפה לגברים

קיצור שפה בדרך כלל מזוהה עם טיפולים לנשים אבל גם אתם, כגברים, יכולים ליהנות משפה יפה בעלת מראה מנצח. קיצור שפה לגברים מאפשר לכם להציג חזות מרשימה ומתונה ולא כזו שמעידה על מבנה בולט ובשרני של עור הפנים. קיצור שפה מחדד את המראה החיצוני שלכם והופך אותו למלוטש במלוא מובן המילה. ניתן לקצר שפה באמצעות מהלכי טיפול שונים עם בוטוקס וחומצה היאלורונית.

טיפולים קוסמטיים ללא ניתוח לשיפור מידי באיכות החיים

באמצעות המראה החדש בעקבות טיפולים קוסמטיים הכרחיים, המראה החיצוני שלכם ישתנה ללא היכר. מראה זה ייצור עבורכם שגרת חיים חדשה ורוויה בביטחון במלוא מובן המילה: דימוי עצמי יותר גבוה ותחושה שהחיים קלים יותר במובן המעשי של המילה. תכונות אלו יסייעו לכם רבות בכל שטחי החיים, כולל במקומות העבודה ובעסקים.