ויזת E-2 לעסקים גדולים בארה"ב – כך תבדקו את התאמתכם אליה

ויזת E-2 נועדה לבעלי עסקים גדולים אשר ניתן להוכיח כי מהותם תתרום לכלכלת ארה"ב ברמה הכוללת. למה הכוונה? בגדול, ישות עסקית היא כל ישות שהושקע בה כסף למטרות החזר השקעה. בקטגוריה זו, ניתן להכליל גם דוכן מכירת מזון או מינימרקט זעיר כעסק. האם בעליו של עסק כזה, עם ניסיון, שמעוניין ליישם אותו בארה"ב יקבל ויזת E-2? התשובה היא לא. האם הוא יקבל ויזת E-2 אם הוא יציג תכנית להקמת 100 סניפים של דוכנים ומינימרקטים כאלה בסטייט'ס העיקריות של ארה"ב? התשובה היא כן, כי מדובר בעסק בסדר גודל בין-ארצי שיתרום לכלכלת המדינה בהעסקת עובדים ובהגברת התחרות במשק. כמובן שבתי עסק יצרניים, שמביאים רווחים בזכות חשיבות יצרנותם, כמו בית תוכנה גדול או מפעל ייצור בקנה מידה גדול יזכו את בעליהם בוויזת E-2 בקלות.

יש לכם בית עסק גדול? העבירו אותו לארה"ב עם ויזת E-2

יזם של בית עסק גדול, שמתעתד להעסיק עובדים ולפרוס את פעילותו בחלקים נרחבים מארה"ב יכול לבדוק את התאמתו לקבלת רישיון הגירה לארה"ב מסוג E-2. הבדיקה מתבצעת במשרד עורכי דין מומחה לוויזות ואישורי הגירה לארה"ב, אשר ליווה בעלי עסקים רבים שביקשו להסדיר ויזת E-2 ליזמים גדולים.

הוויזה מתאימה ליזמים ויצרנים בסדרי גודל שצפויים להשפיע על כלל ארה"ב

התאמתה של ויזת E-2 רלוונטית לכל יזם שמבקש להקים עסק משפיע ברמה הארצית. זה יכול להיות עסק יצרני, כמו חברת הייטק או בית תוכנה, או מפעל יצרני גדול ומשמעותי, לצד עסקים יזמיים גדולים כמו רשת מזון או יזמות נדל"ן שצפויה להשפיע במרחב הארצי (היזם מתעתד לרכוש דירות רבות ברחבי ארה"ב ולהעמידן לשכירות תחת הפירמה היזמית שלו).

בואו לבדוק את התאמתכם

אם אתם סבורים כי בית העסק שלכם אינו צפוי להיוותר ברמה המקומית אלא בעל פוטנציאל להוביל מדינות ולהשפיע על כלכלתן, מומלץ שתבדקו את התאמתכם עבור וויזת E-2. ארה"ב מציעה מס חברות נמוך ותנאי התקשרות טובים בין העסק הפרטי לגורמים המסדירים ולכן הליך של וויזת E-2 הוא מהלך כלכלי נכון בהשוואה לרוב האלטרנטיבות אליהן ניתן להוביל את פעילותכם הכלכלית.