כל מה שרציתם לדעת על קידום עסקי למוצרי הרחקת יונים

מוצרים להרחקת יונים נחשבים מבוקשים מאד בשוק, במיוחד בישראל – בה רוב הבנייה היא רוויה. היונים נוהגות להגיע לבניינים ולהסתתר במרפסות ובגגוני הכביסה החזיתיים של הבניינים הגבוהים. ללא קשר להשלכות השליליות בתחום הסניטציה והמחלות, הדייר הממוצע לא אוהב שזה קורה. ביונה יש לא מעט כדי להרתיע אותו ולחוש שהיא חודרת לו למרחבו הפרטי, ובמוקדם או במאוחר הוא יעשה הכל כדי להרחיק את המטרד. מה חשוב לעשות כדי שאותו דייר יבחר בכם ולא במתחרים? כיצד מבטיחים שכך יעשו גם חבריו? במאמר זה תוכלו לדעת הכל על קידום לעסקים המשווקים ציוד הרחקת יונים.

צרו קידום ממומן המבוסס על מודעות ודפי נחיתה

שירותי מודעות בתשלום הם הכלים הראשונים שלכם להגיע ללקוחות. ניתן ליצור מודעות שיוטמעו בשירות "פייסבוק אדס" (המודעות של פייסבוק) או גוגל אדוורדס (מודעות גוגל) או שניהם במקביל. שירותי המודעות הללו מבוססים על אלגוריתמיקה שכדאי שתכירו עכשיו, לפני שתצאו לדרך כדי להחליט איפה להטמיע. בגוגל אדוורדס, אתם משלמים על פי קליק, כשככל שהמודעה מכוונת לקהל יעד רחב יותר, עם פחות פילטרים, כך התשלום לקליק עולה. אם חשוב לכם לשווק רק לעסקים ובתים שקרובים למשרד שלכם, יש להגביל את גוגל לערי הסביבה שלכם ולשלם פחות על קליק. בפייסבוק אדס, השיטה קצת שונה ומתבססת על זמן הקידום. קידום ללא פילטרים (ללא אמצעי סינון עבור מי לא לשלוח) ולפרק זמן ארוך נחשב יקר, בעוד קידום מפולטר ומסונן וגם מוגבל בזמן נחשב זול כי כמות הקליקים הצפויה לא תהיה רבה. בפייסבוק, קיים ממשק בשם פייסבוק פיקסל המאפשר לכם לעקוב אחרי הגעות לאתר שלכם באמצעות המודעות שהפצתם, כמות קליקים, באלו דפים באתר ביקרו הגולשים בעיקר, וכד'. רצוי שבכל מודעה שתצרו יהיה גם דף נחיתה למילוי פרטי המתעניינים.

בססו תשתית קידום אורגנית יחד עם סרטוני יוטיוב או וימאו

תשתית קידום זו באה אחרי שצברתם מעט פרטי קהל שמלווה אתכם למשך מספר שבועות ואתם חשים שהגיע הזמן ליישם את השלב הבא בהתרחבות שלכם ועל הדרך – לספק לקהל החדש שלכם ידע חדש ומרענן. אנו ממליצים לכתוב מאמרים על הרחקת יונים ולהעלות אותם לבלוג שלכם באתר, לפורומים מקצועיים העוסקים בהרחקת יונים וגם להעלות סרטוני הדגמה על המוצרים לחשבון היוטיוב או הווימאו שלכם. העלאות אורגניות אלה של מאמרים וסרטונים צריכות להתבצע במחזור של 14-30 ימים כל פעם על מנת להבטיח תוצאות קידום אופטימליות לאורך זמן מצדו של גוגל.