מיישמים טיפולים עבור ציפורן חודרנית לייזר? בואו ללמוד כיצד לקדם את עצמכם ברשת

אם אתם פודיאטרים עם הסמכה לטיפול ציפורן חודרנית לייזר, בידכם מידע נדיר עם פוטנציאל התרחבות אדיר ברשת האינטרנט. בעוד רוב הרופאים בתחום נוקטים בשיטות מכניות כואבות כמו ניתוחים, זריקות או הזזת הציפורן באמצעות אזמל ייעודי, לכם ישנו ידע נדיר המאפשר את ריפוי הציפורן ללא כאבים. מסר זה צריך להנחות את השיווק שלכם על כל רבדיו, במודעות הקידום הממומנות, באתרים שתקימו, במאמרים ובסרטוני הרשת.

 כיצד מתחילים לשווק פעילות של פודיאטור בעל הסמכה בלייזר טיפולי?

יש להתחיל במהלכי קידום ממומנים: מודעות הכוללות סרטון קצרקר ביותר של לא יותר מ- 10 שניות או פשוט תמונה ומסר שיווקי כתוב קצר. המודעות הללו יועלו הן לגוגל אדוורדס והן לפייסבוק ממומן ויאפשרו לכם בייס ראשוני של מתרפאים ומתרפאות חדשים/ות. לאחר מכן, תצטרכו להתחיל לספק תכנים עבי כרס משתי סיבות: שמירה על מעגל הלקוחות הקיים שלכם והצפתו בידע חדש, כמו גם התרחבות אל עבר קהלי יעד חדשים.

מהם צעדי הקידום האורגני הנדרשים לאחר השלמת הממומן?

ראשית כל, יש לייצר מאמרים איכותיים שיועלו הן לבלוג אתר האינטרנט שלכם, הן לפורומים מקצועיים בנושא ציפורן חודרנית, והן כפוסטים ארוכים לקריאה דרך פייסבוק. שנית, יש לייצר סרטוני וידאו עם פועלכם בזמן אמת, באישור המטופלים שאתם מבקשים לתעד. הנושאים החמים ביותר לתיעוד בימינו: ריפוי יבלות לחץ בכף הרגל, וכמובן, כפי שהצגנו בפתיחה, ציפורן חודרנית לייזר, שמהווה את הפתרון המושלם להסרת הנגע, בשל היותו ללא כאבים.

כיצד מומלץ לשמור על ההישגים הקידומיים לאורך זמן?

לקבוע צ'קפויינטס לפרסום מאמרים חדשים מדי חודש, לקבוע נקודות בציר הזמן להעלאת סרטונים חדשים (לרוב, אחת לשבוע או שבועיים) וכמובן להציף את הלקוחות הקיימים בידע איכותי בנושא ציפורן חודרנית לייזר ונושאים פודיאטריים מעניינים אחרים כמו טיפול יבלות לחץ בכף הרגל.

תכנים מומלצים לפרסום בתמונות ובסרטונים – מהם?

תסריטי טיפול פודיאטריים, תמונות של לפני ואחרי היבלת/ הציפורן החודרנית, הרצאות שלכם בנושא פודיאטריה של כף הרגל, הדגשת ההבדל ביניכם לבין פדיקוריסט מעצב, ועוד. תכנים אלו צפויים למשוך את עיניהם ואוזניהם של מתרפאים רבים ולעורר עניין במה שתוכלו לעשות עבורם בעתיד.