קידום חברת פינוי דירה ברשת האינטרנט

פינוי דירה הוא שירות חשוב בעל פוטנציאל הצלחה עסקי אדיר. מפנה דירות מוסמך מטפל בדירות ירושה לפני מסירתן ליורשים, דואג לפינוי פסולת אגרנית ומטפל בגגות ומרפסות עמוסים בציוד מיותר. אם זהו משלח היד שלכם, דעו כי אתם לא לבד במערכה. ככל שהמיקום שלכם מצביע על עיר גדולה ועמוסה יותר, כך יש לכם, כנראה, מתחרים רבים שלחלקם אתם כלל לא מודעים. על מנת להבטיח שאנשים יפנו אליכם, אתם צריכים לדאוג שיכירו אתכם ואת השירות שלכם. לכן, גיבשנו עבורכם צעדי קידום מעשיים שיזרימו אליכם לקוחות פינוי דירה וגגות באופן מובהק.

התבססו על תשתית קידום של חברת קידום אתרים

כשאתם חוברים לשירות קידום אתרים, ובפרט אם מדובר בחברה מומלצת על ידי מפני דירה אחרים, אתם יודעים שבחרתם בטוב ביותר לבית העסק שלכם. מדוע? משום שחברה זו לא רק תבנה לכם אתר אינטרנט, אלא למעשה תפיץ אתכם בארץ ובפרט באזור השירות שלכם, בתור נותני שירות חשובים ומרכזיים. ההפצה תתבצע באמצעות כתיבת תכנים איכותיים, לצד העלאת סרטונים מעולם פינוי הדירה. בפרקים הבאים תלמדו מה צפויה החברה לעשות עם התכנים המופצים.

שימוש בתכנים לקידום אורגני חודשי

התכנים יועלו לאתר לצורך קידום אינטרנטי חודשי. בנוסף, הם יועלו לפורומים ולמקומות כתיבה ברשתות החברתיות כמו פוסט בפייסבוק ופייסבוק נוטס, כמו גם ברשתות חברתיות כמו לינקדאין. בנוסף, יופקו תכני איכות שיועלו לעמודים ראשיים באתר בתור תכנים לקטגוריות. במקרה שלכם תיווצר קטגוריה עבור פינוי גגות, קטגוריה עבור פינוי לאגרנים, פינוי ירושות, וכד'.

שימוש בסרטוני וידאו לקידום חצי חודשי או שבועי

סרטוני הווידאו יועלו בתדירות גבוהה ביחס לתכנים על מנת להציג פעילות. ניתן יהיה להעלות תכנים באישור לקוחות או תכני הדגמה לא מבצעיים המדגימים נושאים כלליים, כמו פירוק ואריזה. ניתן גם להכין תכנים וסרטונים קצרים למודעות ממומנות, ועל כך בפרק הבא.

הפקת תסריטי קידום ממומן מבוססי דפי נחיתה

זהו המהלך הקידומי החזק ביותר שלכם, משום שהוא נועד לא רק לשמר את הלקוחות הקיימים, אלא גם להוסיף למאגר שלכם לקוחות חדשים. פינוי דירות הוא שירות שניתן לעשות לו קידום ממומן מבוסס תמונה איכותית עם תוכן קצר או מבוסס על סרטון קצר של 10 שניות המיועד למועדות. המשתמשים שייחשפו לקידום ממומן זה יוכלו להקליק עליו ולמלא דף נחיתה ייעודי שיבדוק אם הם מתאימים לשירות שלכם.