קידום עסקי לאמן מסאג או עיסוי מקצועי

מתעסקים במסאג או עיסוי? מטפלים בלקוחותיכם עם שמנים אתריים, אבנים חמות וסוגים שונים של מגע? בואו ללמוד כיצד לקדם את הפעילות באינטרנט ולספק לעצמכם תנועה עתירת לקוחות חדשים. קידום בתחום כמו עיסוי הוא אחד החשובים בשל התחרות המורגשת בענף. אתם צריכים להראות מדוע הכי כדאי לצרוך את התחום מכם ולדבר בעיקר על הערך המוסף שיש לכם לספק למטופלים השונים. כך תעשו זאת נכון ובאחריות.

צרו תשתית קידום ממומנת אפקטיבית

תשתית קידום זו צריכה להתבסס על מודעה איכותית, אשר יכולה להתהוות באחד משני אפיקים: או שאתם מפרסמים וידאו מהיר של לא יותר מ- 10 שניות המבטאות טיפול קצרצר, תחושת לקוח תוך כדי ומעט מלל על עצמכם, או שתפרסמו תמונה שלכם במהלך העבודה עם תוכן מילולי נדרש. המודעה תועלה לגוגל אדוורדס ופייסבוק אדס ותותאם לקהלים שונים שעשויים להתאים לשירות שלכם ולייצר לכם לידים איכותיים על בסיס לקוחות שמתאימים לכם. לקוחות אלו מהווים את התשתית הראשונית לקידום אינטרנטי עבורכם.

צרו תשתית קידום אורגנית

לתשתית קידום זו 2 מטרות: שמירה על לקוחות עיסוי קיימים להם אתם כבר מעניקים שירותי מסאג וגם הגעה לקהלים חדשים. המטרה הראשונה חשובה משום שהמטופל שלכם לא מעריך רק את העובדה שהוא מטופל שלכם. הוא מבקש לקרוא תכנים, להחכים בתחום ולהבטיח כי מאחוריו עומד לא רק מעסה אלא סוג של מורה דרך בתחום עם ידע מקיף. מצד שני, תכנים ברמה גבוהה ימשכו גם לקוחות חדשים שיגיעו ישירות מהם. את התכנים יש ליצור לפחות מדי חודש (ורצוי בתדירות גבוהה מכך, מדי 2-3 שבועות), ולהעלות אותם לבלוגים, כולל בלוג אתר האינטרנט שלכם, פורומים ופייסבוק.

צרו מערך סרטוני יו טיוב בו תוכלו להשתמש כעת ובעתיד

את מערך הסרטונים או חלק ממנו ניתן לשלב במאמרים ולגזור לשם יצירה של מודעות חדשות בקידום ממומן. סרטוני יו טיוב מומלץ להסריט במהלך טיפול שלכם באישור הלקוחה או הלקוח. מומלץ לצלם את הסרטון מזוויות שונות ולהציג את מבנה העיסוי בכל רבדיו כולל הסבר מקיף שלכם על השלבים השונים בביצועו, על השמנים בהם אתם משתמשים ועל שיטות המגע שבחרתם ליישם על הלקוח המטופל.