בתחום של טונר או דיו למדפסת אלעד כבר התפתחה

מה מאפיין את העיר אלעד? מהו אינטרנט כשר? מדוע בהזמנת דיו או טונר למדפסת אלעד ותושביה נהנים מיתרונות מיוחדים?

אלעד הוכרזה כמועצה מקומית רק בשנת 1998, אך החל מחודש נובמבר 2007 היא כבר נחשבת לעיר רשמית בישראל. המיקום של אלעד דרומית לראש העין ובסמוך לפתח תקווה, נמל התעופה בן גוריון, כביש 444 וכביש 6 הופך אותה לאטרקטיבית בקרב בעלי משפחות ועסקים. כמו כן, בתחום של מוצרי דפוס, טונר או דיו למדפסת אלעד היא עיר שבה מחירים נוחים לא באים על חשבון איכות גבוהה. זו הסיבה בגללה מעניין לעקוב אחר המאפיינים של אלעד ולנסות להבין מה מיוחד בה.

בעולם של דיו לנד לא מדלגים על אלעד

חברת דיו לנד מפעילה אתר אינטרנט נגיש עבור תושבי אלעד והאזור. בהזמנת דיו או טונר למדפסת אלעד, תושביה ועסקיה מקבלים הטבות שבאות לידי ביטוי באספקה מהירה וזריזה. רק לדיו לנד יש את הניסיון הנדרש על מנת לנצל את נתיבי התחבורה המגוונים מסביב לאלעד ולהביא לך עד הבית מוצרי דפוס של מותגים כמו HP, EPSON או BROTHER. אנחנו מכירים היטב את הצרכים שלך וכלל המוצרים שלנו מגיעים עם שנה אחריות!

שמים את אלעד על המפה

המאפיין העיקרי של אלעד היא אוכלוסייה דתית-חרדית. לצד ספרדים בני עדות המזרח חיים בעיר ליטאים, חסידים וקהילה מגובשת של ציבור דתי-לאומי. כל אלו יחד מרכיבים את הפסיפס הייחודי של אלעד וקובעים את הלך הרוח בעיר. כתוצאה מכך, עסקים באלעד נדרשים לבצע התאמות ובין היתר הם צריכים לדאוג לאספקה מהירה של מוצרי דפוס בעיקר במהלך ימי השבוע העמוסים. לתושבי אלעד והעסקים בסביבה אין אפשרות לבצע קנייה של מוצרי דפוס בשבת והם מעדיפים לנצל את הזמינות של אתרי האינטרנט.

אלעד וכל מי שנמצא בסביבה יכול להיכנס עוד היום לאתר הרשמי של דיו לנד כדי להתרשם מהמחירים או לחייג למספר 072-3300915!