הדברה ירוקה נמלים

הדברה ירוקה היא ההדברה אשר באמצעותה יותר ויותר צרכנים בוחרים לפתור את בעיות המזיקים בבית, ובפרט הנמלים. ההדברה, אשר מיושמת על בסיס צמח ה- "פרתואיד", מביאה לאי שינוי כימי בתרכובת האוויר ובכך שומרת על הבריאות שלנו, על הבריאות של הילדים וחיות המחמד שלנו ומאפשרת סביבה ירוקה ונקייה. מוצרי הדברה ירוקה נמלים הנם 3 במספר.

ריסוס לקטילת נמלים

אמצעי ריסוס ייעודי נגד נמלים, בו ניתן להשתמש בעיקר בתוך הבית. הריסוס אינו אמצעי לגילוי הקן והשמדתו, אלא נועד לספק הגנה על גו-הבית שלכם מחדירת המזיקים, על אף שהקו כנראה קיים אך מקום מושבו אינו ידוע. בדרך זו יש לכם הגנה קבועה מהנמלים בשטח המגורים שלכם.

הדברה עם ג'ל

ג'ל נגד נמלים הוא חומר טבעי נוסף המשמש לקטילתן. ניתן להשתמש בו בחוץ וגם בתוך הבית באישור מיוחד מחברת ההדברה (כפונקציה של מיקום הנמלים ותדירות הגעתן). הג'ל גורם להדברה של הנמלים הן במישרין והן בעקיפין לאחר שנדבקו בו והן חוזרות אל הקן.

הדברה באמצעות פיתיון

פיתיון נמלים ניתן ליישום אף ורק בחצר הביתית! אלו גרגירי פיתיון אשר באמצעותן הנמלים קוטלות את המלכה שלהן בתוך הקן! זהו פתרון הדברה גאוני המאפשר לקטול קני נמלים בלי לגשת אליכם פיזית. הנמלים סוחבות את הפיתיון כמו מזון, ומומתות על ידו בהגיען לקו, יחד עם המלכה.

כדאי לדעת: אמצעי הגנה פיזיים

אמצעי ההגנה הפיזיים הם המתכון להגנה מפני נמלים ולכן הם מהווים אמצעי הדברה ירוקה נמלים פסיבי: טיוח חריצים ומחילות קטנות שהתגלו ברצפה, חיבור רשת אנכית לבלימת נמלים מעופפות בכל חלון, פינוי אשפה, פינוי תכולת אגרנות, פינוי ריכוזי גרוטאות, ניקיון באזור שממנו הגרוטאות פונו, כולל ייבוש מקורות בוץ ומים. בגדול, כל פעול להפיכת הסביבה ממוזנחת לנקייה תקטין את הסיכוי לספוג מכת נמלים.

התייעצות עם חברת הדברה ירוקה

כמובן שהתייעצות עם נציגיה של חברת הדברה ירוקה נמלים תוכל לסייע מאד להקטנת גובה הלהבות שבנזק שהן גורמות לכם: הקטנת נוכחותן וגיבוש דרכים להדביר אותן כליל. באמצעות ייעוץ מטעם חברת הדברה ירוקה נמלים גם החצר שלכם עשויה להבטיח לעצמה את מעמדה הראוי, ללא נוכחותן.