הדברה נגד נמלים בבית

"האם מומלץ לבצע בעצמנו הדברת נמלים בבית עם תרסיס, ללא חברת הדברה"?  את השאלה הזו רבים שואלים בעת האחרונה. התשובה לכך היא כן, על פי הצלחותיהן של משפחות רבות למגר בעצמן את הנמלים שבשטחי בתיהן. כיצד זה מתבצע הלכה למעשה, ומדוע זהו הפתרון הטוב ביותר למיגור בעיית הנמלים בבית?

חומר 100% טבעי מרעלני פרח

חומר הדברה נגד נמלים בבית מבוסס על רעלנים טבעיים מפרח החרצית. המשמעות: אתם לא צריכים להוציא את הכלב, החתול ואפילו לא את האוכל מהמקרר. הכל יכול להישאר כמו שהוא בתוך הבית כי אין סכנה לאף פריט-מזון או יצור חי כלשהו. יתירות זיהום האוויר בחלל האוויר נשארת כמו שהיא לפני הכנסת החומר ולאחריו, כשמעט האנרגיה השלילית של הרעלנים מורגשת אך ורק על ידי המזיקים עצמם, עד כדי המתתם. זה קורה באותה עוצמה כמו בהדברה הכימית, רק שכאן הסביבה שלכם נשמרת 100% נקייה ובטוחה.

שימוש בשטח רחב במוקדי הופעת הנמלים

לא צריך לחשב, כמו בשירותי ההדברה המקצועיים, איפה נמצא קן הנמלים. אתם צריכים פשוט לרסס את החומר, על פי הנחיות חברת הדברה נגד נמלים בבית, וזה לבדו יגרום להדברה שלהן. במקביל, רצוי לפנות גרוטאות מהחצר, לסתום פתחים, לטייח סדקים בבטון וברצפה עם מסטיק אקרילי או בטון ממשי, ובעיקר לשמור על סביבה נקייה. במקרה של בית עם חצר, ובמקרה כזה בלבד, ניתן לצאת אליה ולפזר פיתיון חצר ייעודי נגד נמלים אשר צפוי לגרום להשמדת הקן באמצעות אכילתן את הפיתיון הרעיל בתוכו (מהלך שיגרום לחיסול המלכה והסתלקות הנמלים בעקבותיה).

התייעצו עם חברת הדברת נמלים

הדברה נגד נמלים בבית מצריכה חומר טבעי נקי מהשפעות כימיות, בליווי אמצעי הדברה ומיגון כנלמד בפרק הקודם. מעוניינים לחבר את תסריט ההדברה הטוב ביותר עבורכם? התייעצו עם חברת הדברה נגד נמלים בבית וגבשו את דרך ההדברה המושלמת לכם. באמצעות נתונים כמו מוקדי הופעתן, תדירות הופעתן וכד' ניתן יהיה לנסח עבורכם תסריט הדברה נגד נמלים ליישום עצמי עם חומרים טבעיים בלבד. חברת הדברה נגד נמלים בבית מספקת ללקוחותיה שירות הדברה יעיל וגם ירוק אשר ישים את הבעיה מאחור וישמור על הסביבה נקייה.