הסרת תוצאות מגוגל באמצעות שיח ישיר בין העסק שלך למשרדי החברה בישראל

הסרת תוצאות מגוגל היא פעולה שבית העסק שלך עשוי להשתמש בה, ולעתים באופן דחוף ממה שנדמה. השיח ברשתות, ובפרט ברשתות החברתיות, נעשה תקיף מיום ליום, ובין בתי עסק המצב לא יותר טוב מאשר בין אנשים פרטיים. אם בית העסק שלכם הושחר ברבים, הכתבו עליו דברים שהם מעבר לביקורת תקנית, וניכר כי יש לשון הרע בכתובים, הסרת תוצאות מגוגל היא כורח השעה. עורך דין נזיקים ידאג לקשר אתכם עם משרדי החברה בישראל לצורך הסרת התוצאות.

מול גוגל, פעלו רק עם עורך דין נזיקין

גם אם תתבעו את הגורם שפרסם על בית העסק שלכם לשון הרע, גוגל לא תמהר להסיר את התוצאות השליליות. לא כי היא לא רוצה, אלא כי במקרים רבים היא תתרץ זאת בשל חוסר יכולת טכנית, אי בהירות לגבי חלוקת האחריות בין גוגל ישראל לגוגל פאולו אלטו (גוגל ארה"ב, הראשית), וכד'. בפועל, מדובר בחוסר רצון לשתף פעולה ובריחה מאחריות. רק התערבות של עורך דין נזיקים שיצייד אתכם באמצעי יצירת קשר עם גוגל, לאחר ניסוח פנייה מתאימה, יוכל לסייע להסרה בפועל של התוצאות על ידי מערך העובדים של גוגל ישראל.

לא רק בגוגל – עורך דין נזיקין מטפל בבעיות ברשתות חברתיות

ברשתות חברתיות, המצב אף פרוץ יותר מאשר בגוגל. בפייסבוק מתבצעת הפרת זכויות יוצרים שיטתית של סרטונים ותמונות, במיוחד בעסקים. אם יש לעסק שלכם עמוד עסקי בפייסבוק, אתם עשויים לגלות שהוא שוכפל על ידי מתחזה, או שתכנים שלכם הועתקו לעמוד אחר. הפרת זכויות יוצרים בפייסבוק מסוכנת אף יותר מהשחרת שמכם בגוגל, משום שההפרה עשויה לעבוד לשני הכיוונים. אם המפר מספיק אכזר, ומספיק קר רוח, הוא עשוי לבקש לשמר את התכנים האיכותיים שהפקתם לעצמו והוא יזום נגדכם תביעה לפיה אתם העתקתם ממנו. לכן, אם ראיתם את התכנים שלכם מועתקים, אתם לא יכולים לעבור לסדר היום גם אם אתם לא אנשי מדון. למען בטיחות העסק והבטחת שלומו מפני תביעות, חשוב להכריז על זה כעל הפרת זכויות יוצרים בפייסבוק וליזום ראשונים את התביעה. בין היתר, יש צורך ליצור קשר עם פייסבוק שתדאג להוריד את התוכן המועתק מהעמוד המפר.