פסיכולוג מטפל? למד כיצד לקדם טיפול פסיכולוגי באינטרנט

כפסיכולוג מוסמך, חבר באיגוד הפסיכולוגים ומוקף בקולגות במעמדך, ללא ספק הגעת ליעד חשוב בקריירה המקצועית שלך. לא כל אדם שלמד פסיכולוגיה הגיע לסיום תואר שני והשלים הסמכה כמטפל. כעת, נשאלת השאלה איך להגיע לאנשים שמחוץ לעולם האקדמאי ולהתחיל לטפל במי שזקוק לכך. התשובה, כמו בכל משלח יד אחר, טמונה ברשת האינטרנט. כאן, תוכל ללמוד כיצד לקדם את עצמך כפסיכולוג בפייסבוק ובגוגל ולהגיע לקהל יעד פוטנציאלי של מטופלים או אפוטרופוסים שישלחו את האזרחים עליהם הם אחראיים אל טיפול פסיכולוגי אצלך.

תשתית קידום ממומנת עבורך כפסיכולוג מהווה שלב ראשון בהגעה למטופלים

בשלב זה, עליך להכין מודעה קצרה שתספר על עצמך ועל פועלך. ביתר המקצועות, אנחנו ממליצים להכין וידאו עם הדגמה, אבל פסיכולוג לא יכול, מטבע הדברים, לפרסם מידע שכזה על מטופליו בעת טיפול רגשי חסוי, ולכן וידאו הרצאה שלך מסביר על תופעות פסיכולוגיות הוא אשר נדרש. כמובן שזה קידום ממומן, לא סרט ליו טיוב, ולכן זה צריך להיות סרטון קצר מאד עם הסבר ממצה, במילים פשוטות. אפשרות אחרת היא להעלות תמונה שלך ולרשום לידה או מעליה מהם תחומי ההתמחות שלך כפסיכולוג, עם קישור לדף נחיתה מטעמך, ממנו יוכלו המטופלים להגיע אליך.

קידום אורגני – השלב הבא בפועלך ברשת: נועד לטיפוח הקשר עם לקוחות קיימים ויצירת מנופים חדשים

הלקוחות הקיימים שלך, כמו בכל תחום אחר, לא יסתפקו רק בעובדה שהם שולחים אליך את הילדים מדי שבוע. הם ירצו בעצמם להתחדש בידע, לקרוא תוכן חדש ולהקשיב לתובנותייך המעניינות. כאן, זו העת לקידום אורגני; כתיבת מאמרים אשר יוצבו אצלך בבלוג שבאתר, בפורומים חיצוניים, בפייסבוק ואפילו ביו טיוב מתחת לסרטון שתעלה (בפרק הבא נרחיב על כך) בשדה הכתיבה הייעודי.

העלאת סרטונים לערוץ היו טיוב

פסיכולוגים, בשונה מבעלי הכשרות אחרות, יכולים, בסרטונים שלהם, לעלות רק הרצאות בנושא פסיכולוגיה או לפרסם גילויי דעת ומאמרי דעה שהם כתבו בעבר. אנו ממליצים להעלות הרצאה על דרכי טיפול פסיכולוגי, גישות שונות של טיפול רגשי ולהפגין בה עומק ועניין רב למאזין. כך, הוא יבין מי האיש מאחורי המאמרים מהפרק הקודם וזה ייצר עבורך דרך נוספת להגיע למטופלים חדשים. מומלץ לנצל את השדה של כתיבת האינפורמציה לסרטון לכתיבת מאמר קצר נוסף הנוגע אליו.