ריסוס לבית עשה זאת בעצמך

נוכחותם של תיקנים ומזיקים בבית נראית, בהרבה מהמקרים, מאיימת, ולא סימפטית אך בשונה מלא מעט מקרי הדברה אחרים, זה ספציפית נחשב לקל לטיפול וניתן ליישום על ידי הדייר עצמו, ללא נוכחות מדביר. ריסוס לבית עשה את בעצמך הוא טיפול מצוין נגד התיקן הגרמני ומזיקים נוספים שעלולים לפקוד את הבית. אלו, ובמיוחד התיקן, אוהבים מאד מקומות חמים ולחים, כמו אזורי מכשירי החשמל במטבח, לרבות ליד מדיח הכלים ומאחוריו. לוקיישן מועדף נוסף עבורם הוא המקלחת, במיוחד אחרי שהפעלתם לזמן רב את המים החמים. מה צריך לעשות כדי להיפטר ממטרד המזיקים?

שימוש בריסוס טבעי מצמח החרצית ורעלים טבעיים

שימוש בתרסיס זה יבטיח את המתת המזיקים והרחקתם סופית מביתכם. השימוש אינדיבידואלי אצל כל צרכן, בהתאם לנוכחות התיקנים, אבל בגדול ניתן לומר כי המינון הנכון ברוב המקרים יהיה ריסוס 4 פעמים בחודש. הריסוס אינו מסוכן לאדם או לחיות המחמד שלו ואינו דורש לפנות אותם או את מזון המטבח בשום צורה. היצור החי היחיד שהרעלנים מופנים נגדו הוא התיקנים עצמם.

שימוש במלכודות פרומון

מלכודות פרומון הן אמצעים ללכידת המזיקים ובפרט התיקנים. השימוש הנו מקצועי ומצריך הדרכה מחברת הדברה משום שלא כל בית סובל מהתיקנים באותן מינון ובאותם מיקומים ולכן אופן ההנחה של המלכודות יהיה שונה מבית לבית. בחברת ההדברה יסבירו לכם איך לצד פרויקטים כמו ריסוס לבית עשה זאת בעצמך, ניתן להשתמש במלכודות על מנת ללכוד את המזיקים ביעילות ולמנוע את הישנות הופעתם. בגדול, ההנחיות שאתם צפויים לקבל מהחברה הן להניח אותן בקרבת כל מכשיר חשמלי במטבח, כולל ליד המדיח, הכיריים ועוד. בנוסף, יש להניח במקלחת ליד מקום יציאת המים החמים והיווצרות האדים, במקומות מועדים.

חברת הדברה טבעית – הספק המושלם ליישום ריסוס נגד מזיקים

כשמדובר על מזיקים פנים ביתיים ובראשם התיקן הגרמני, מדובר בפרויקט הדברה שיניב עבורכם תוצאות טובות אם תתייעצו עם חברת הדברה. נציגיה ידעו בדיוק מה עליכם לעשות על מנת להדביר את התיקנים ולהחזיר את השגרה בבית שלכם ללא נוכחותם. באמצעות טיפים להנחת מלכודות וריסוס נכון ניתן להשלים את פעולת ההדברה ולהפוך את נוכחותם לנחלת העבר.