ריסוס נגד חרקים בבית

שירות הריסוס ניתן על ידי חברת הדברה מקצועית, המשתמשת בתכשירים מורשים על ידי המשרד להגנת הסביבה. השימוש באמצעי זה הנו לצרכי הגנה על דרי-הבית מפני נזק חרקים מכל סוג, מזבובים טורדניים ועד כניסת יתושים עם רדת החשיכה. מקום המושב של חרקים אלה, בשונה מחרקים חסרי יכולת לעוף, אינו בהכרח הבית או קרבת הבית. המושבה של החרקים המעופפים עשויה להיות ממוקמת גם במרחק מסוים ממקום מגוריכם ולכן הפתרון הטוב ביותר הוא ריסוס היקפי של פתחי הכניסה, דלתות וחלונות, כמו גם עיבוי האחרונים בהגנת רשת שתמנע את כניסת החרקים.

ריסוס מקצועי נגד כל סוגי החרקים

הריסוס יתבצע מבעד לפתחים שונים בבית כמו דלתות כניסה וחלונות, מרפסות כביסה וכל מקום שיש לו כיוון אוויר כלפי חוץ. הריסוס צפוי ליצור שכבת הגנה שתרחיק חרקים או תקטול את חלקם אם ינסו להגיע לביתכם. בהמשך, צפויים החרקים לא להגיע בכלל לאזורכם לזמן מה, בעקבות ההרתעה של הריסוס. הריסוס מתבצע באמצעות חומרי הדברה מקצועיים אשר רק למדבירים מוסמכים הרשות לשאת אותם למטרות עבודה.

איתור מושבות החרקים

חברת הדברה תאתר עבורכם את מקום מושבם של החרקים כפי שציינו בפתיחה, טיפול בביקור של חרקים מעופפים הוא משימה מורכבת יותר לחברת ההדברה שלכם מאשר טיפול במקרים רגילים של נוכחותם, משום שמכורח היכולת לעופך נדרש זמן לאיתור המושבה שהם יצאו ממנה. באמצעות משימות ייחודיות שיתבצעו על ידי עובדי ריסוס נגד חרקים בבית תאותר מושבת החרקים ותושמד על מנת לספק לכם כדיירים מגורים בטוחים וללא  נוכחות חרקים מזיקים לכל סוג.

ימים בהם כדאי להזמין ריסוס

בגדול, ריסוס נגד חרקים בבית עשוי להידרש כל ימות השנה עבור חרקים שנראים כל השנה בבית. לעומתם יש חרקים שמופיעים בעיקר בקיץ, ועבורם צריך להסדיר ריסוס ייחודי לטיפול בביתכם כבר בחודשי האביב הראשונים. רק כך תוכלו להבטיח קיץ שקט ללא נוכחות חרקים טורדניים, עוקצים או מזיקים לחקלאות. מומלץ גם להתקין בחלונות הבית אמצעי הגנה פיזיים כמו רשת לבלימת חרקים מעופפים על מנת להעצים עוד יותר את ההגנה הנדרשת לכם מפניהם, בייחוד בחודשי האביב והקיץ. בכך, תוכלו להבטיח שגרת מגורים כמעט נקייה מחרקים.