קידום עסקי עבור עורך דין מומחה להוצאה לפועל – כך תעשו את זה נכון

שירותי הגבייה בישראל פועלים במתכונת מצומצמת בתקופת ימי הקורונה, אך מי כמוכם יודע כמה עבודה יש בענף כאשר המשק בשגרה. נושים וחייבים נלחמים זה בזה מדי יום ונוהגים לפתוח תיקי הוצאה לפועל אחד לשני כפטריות אחרי הגשם, מה שמעניק לעורכי הדין בענף עבודה מרובה. ישראל היא המדינה עם כמות עורכי הדין מהגבוהות ב- OECD ובפרט בתחום הגבייה. לכן, אם זהו משלח ידך, אתה צריך לקדם את הפירמה שלך על מנת שהיא תמיד תהיה ראשונה מעל כולם.

מהי משמעות הקידום בתחום עריכת דין הוצאה לפועל ופשיטת רגל?

לפני שנים רבות, ניתן היה להצביע על עורך דין שקדן ומלומד שנמצא בחברת עורכי דין בתחילת דרכם או עם ידע משפטי בהתהוות. כיום זהו לא המצב, אלא בדיוק להיפך. כל עורך דין שסיים לימודים והתמחות בגבייה ניחן בידע של ספר משפטים העוסק בנושא, לא פחות, זאת בנוסף לתודעה גבוהה בתחום הקידום. במילים אחרות, התחרות בענף עצומה ולכן אין כל הבטחה שתהיה לכם פרנסה אם לא תפעלו נכון בתחום הקידום: כתיבת מאמרים העוסקים בנושא והעלאתם, פרסום סרטוני וידאו עם גילויי דעת משפטיים אחת לשבועיים, ועבודה צמודה עם מקדם אתרים שינצח על מפעל זה ויוסיף לו שירותי קידום ממומנים בפייסבוק ובגוגל.

כיצד הקידום יכול לתת לי יתרונות על עורכי דין אחרים בתחום הגבייה?

ראשית כל, מבססים את הקידום באופן נקודתי. במיוחד בימים אלו, כשכולם נמצאים בבידוד, החשיבות של המקומיות גבוהה לאין שעור. כמובן שלהיות עורך דין פשיטת רגל או הוצאה לפועל במרכז תל אביב זה הרבה יותר קשוח מלהיות עורך דין דומה ביישוב שהתודעה הצרכנית בו יותר נמוכה, ולכן מפלחים לפי שכונות ואזורים ומתמקדים בנושאים ספציפיים בתוך תחום הגבייה בהם צברתם מומחיות יתר, ועליהם כותבים מאמרים ומעלים סרטונים.

האם התוצאות הן מידיות? לקוחות יירשמו לייצוג משפטי מהר?

התוצאות של קידום איכותי בדרך כלל מידיות. כמובן שההתמדה מאד חשובה כדי לפתח עוד את המשרד כבית עסק, ולצבור לקוחות נוספים. עורך דין פשיטת רגל אמנם מחזיק במקצוע נפוץ אבל עם הרבה מאד פוטנציאל מימוש. כך ניתן לומר גם על עורך דין הוצאה לפועל.