מה לבדוק כאשר קוראים מודעות דרושים הייטק?

מחפשים עבודה בתחום ההייטק? מוצאים את עצמכם שולחים אין ספור פעמים את קורות החיים ולא מקבלים תשובות חוזרות? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

פעמים רבות חוסר המענה הוא מסיבה פשוטה מאוד – לא שלחתם אל קורות החיים בהתאמה לדרישות של המשרה. לא מעט פעמים מדובר בדרישות שלא צויינו במודעה ולכן אין לכם דרך לדעת,  אבל ישנם גם מקרים רבים בהם חברות הייטק מקבלות קורות חיים שכלל לא עונים על הדרישות המצוינות במודעה.

חשוב להבין כי שליחה של קורות חיים בצורה הזו לא רק שלא תוביל לפניות חוזרות אליכם, אלא היא גם יכולה לגרום למוניטין שלכם לרדת ואז גם אם תהיה משרה מתאימה עבורכם באותה חברה, ייתכן כי יעדיפו אחרים על פניכם.

אז מה חשוב לבדוק כאשר קוראים מודעות דרושים הייטק בכדי להיות בטוחים כי אתם מבצעים שליחה נכונה? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

דרישות הניסיון

בהייטק אחת מהדרישות  החשובות ביותר היא דרישת הניסיון. כאשר אתם קוראים מודעות דרושים הייטק שימו לב לבדוק את דרישת הניסיון, ואם אתם לא מתאימים לה – אל תשלחו את קורות החיים שלכם. אם במודעת הדרושים מבקשים לפחות חמש שנות ניסיון, ולכם יש רק שלוש, אין טעם שתשלחו את קורות החיים שלכם למשרה הזו.

זה עובד גם על הצד ההפוך – אם מדובר בדרישה של שנה ניסיון, ואתם בעלי ניסיון של חמש שנים, אל תגישו את קורות החיים שלכם למשרה הזו. גם אם יחזרו אליכם, סביר להניח שהשכר והתנאים לא יתאימו למה שאתם מצפים ומה שאתם יכולים לקבל.

מיקום החברה

עוד נתון שכדאי לבחון מראש הוא מיקום החברה. המיקום של המשרדים ומקום העבודה יכול להשפיע מאוד על ההחלטה של המועמד האם לעבוד בה, ועל ההחלטה של החברה האם לגייס את אותו מועמד. בדרך כלל חברות פחות יעדיפו עובדים ממקומות מרוחקים שכן הנגישות שלהם נמוכה יותר וכן עלויות הנסיעות של העובדים יהיו יקרות יותר עבור החברה.