קידום אינטרנטי מותאם אישית עבור אינסטלטור בלוד

אינסטלטור בלוד הוא אחד מספקי השירות המבוקשים בקרב בתי אב ועסקים. לכן, אם הנך כזה, אתה צריך להסדיר קידום מקצועי באינטרנט ולהבטיח את עתיד הקריירה העסקית שלך. כיצד תוכל להבטיח כי העוסק שלך, שייעודו הוא שרברבות, יהיה רווחי ויעיל בכל תקופת תפקודו? כיצד תוכל להבטיח כי לקוחות יפנו אליך ולא למתחרים? את כל אלו ניתן להסדיר באמצעות קידום אינטרנטי מקצועי ומותאם אישית עבורך.

מערך קידום אינטרנטי מותאם אישית לאינסטלטור בלוד

אינסטלטור בלוד יזכה למערך קידום מותאם אישית בהתאם לייעודו. ההתאמה תתבצע על פי אזורי הפעולה שלו בתוך לוד וסוגי התיקונים השרברביים שהוא מבצע. למשל, אינסטלטור בדרום לוד יוכל להיות מסווג גם בתור אינסטלטור ברמלה, בעוד אינסטלטור בצפון לוד יוכל לתת שירותים למושבים כמו גינתון ואיירפורט סיטי. הפילוח ייעשה גם על פי סוגי העבודות. אם מדובר על אינסטלטור בלוד לביצוע עבודות ניידות כמו תיקון סתימות ונזילות, יחוברו תכנים בהתאם. אם האינסטלטור מבצע גם משימות ביוב, ביניהם שאיבת ביובית עם משאית, יתבצע קידום על בסיס תכנים אלה.

חיבור סרטונים מותאמים אישית לאינסטלטור

נדבך נוסף בקידום של אינסטלטור בלוד הוא תיעוד וידאו של עבודתו. רצוי להפיק מספר סרטונים בעת העבודה, בעת פתיחת סתימה, שימוש בספירלות ותיקון תקלות ביוב. את הסרטונים יש להפיק באישור הלקוחות. חשוב שאלו יהיו סרטוני אמת ולא רק הדגמות, אך ניתן, כתוספת, להעלות מספר הדגמות לא מבצעיות בהן אפשר להסביר על כל מיני נושאים ברמה הגנרית.

מערך העלאת תכנים קבוע – נושא חשוב ואקוטי

מאד קריטי להעלות תכנים באופן קבוע ולא לקחת הפסקות ארוכות. תכנים מומלץ להעלות מדי חודש, סרטונים מומלץ להעלות מדי שבועיים או שבוע. בכך, אתם שומרים על השגרה בתור עובדי שרברבות בלוד ומספקים לעצמכם הזדמנות להכניס למערך העבודה שלכם לקוחות חדשים בכל עת.

מקומות להעלאת תכנים לאינסטלטור בלוד

אינסטלטור בלוד יכול להעלות את תכניו לפורומים העוסקים בשרברבות בלוד, לבלוג של אתר האינטרנט שלו, לדפים ראשיים באתר, לפייסבוק וידאוז, ליוטיוב, ולכל מקום אחר בו ניתנת לו במה לפרסום סרטונים ותוכן כתוב. מומלץ להשתמש גם בשירותי הקידום הממומן ככלי להשגת לקוחות חדשים, הן דרך גוגל אדוורדס והן דרך פייסבוק אדס.