איך להתאים פתרונות מחשוב לעסקים קטנים?

לא מעט בעלי עסקים בטוחים כי פתרונות מחשוב לעסקים מתאימים בעיקר לעסקים גדולים, ובעסקים קטנים ניתן להשתמש במערכות מחשוב רגילות, אך זה לא נכון. הטכנולוגיה החדישה מאפשרת לכם לשדרג משמעותית את הליכי העבודה בעסק שלכם והיא יכולה לאפשר לכם לקבל פתרונות מקצועיים ואיכותיים אשר יהפכו את העסק שלכם להרבה יותר מוצלח והרבה יותר מתקדם.

קחו בחשבון כי מדובר בשירות אישי ולא מדובר במוצר מדף. יותאמו עבורכם פתרונות מחשוב המתאימים לעסק שלכם ולגודל שלו, וגם העלויות יהיו בהתאם כך שעסק קטן לא צריך לעמוד בעלויות גבוהות כמו חברה גדולה ובעלת סניפים ומחשבים רבים, הכל על פי הצרכים של העסק.

בחינת הליכי העבודה בעסק

השלב הראשון בהתאמה של פתרונות מחשוב לעסקים הוא בחינה של הליכי העבודה בעסק. אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם משלמים על פתרונות מחשוב שבאמת ישדרגו את העסק שלכם, השלב הראשון אותו תבצע חברה מקצועית הוא בדיקה של הליכי העבודה בעסק, מה שיאפשר לה להבין מהם הצרכים של העסק.

בעסקים קטנים יכול להיות שהבדיקה הזו תערך כמה שעות, לעומת כמה ימים בעסקים גדולים, אך חשוב לתת ליועצי החברה גישה לבדיקה מלאה של כל הליכי העבודה על מנת שיוכלו להציע לכם את הפתרונות המתאימים.

טיפול בהתנגדויות

כאשר מדובר בחברות קטנות פעמים רבות אנו רואים התנגדויות של העובדים למהלך. עובדים בחברות הללו רגילים לעבודה בצורה הנוחה להם, ולעיתים מתקשים עם המעבר להליכי העבודה החדשים. יחד עם זאת, לאחר שהם מתרגלים לכך הם מבינים את היתרונות.

לצורך טיפול בהתנגדויות אנו ממליצים להכין את העובדים לקראת המהלך, לשתף אותם ביתרונות של המהלך ובמטרות לשמן אתם בכלל מחליטים לבצע את המעבר אל מערכת מחשוב מתקדמת ולעשות זאת ברוח טובה, אפילו במהלך יום גיבוש או פעילות חברתית. עם שיתוף הפעולה מצד העובדים יהיה הרבה יותר קל לבצע את ההטמעה של המערכת בחברה והמעבר לעבודה בה יהיה הרבה יותר מהיר ופשוט.