חליפת הגנה למעלית משפרת את חזותה וחוסכת בהוצאות תפעול הבניין

המעלית היא המקום שהאורחים שלכם יזכרו טוב מאד כשהם באים לבקר אתכם במשרד, וכאשר יש על הקירות שלה סימני שריטות מהעגלות של הקונדיטורים וחברות השיפוצים, זה לא מה שיגרום להם לרושם טוב. נהפוך הוא. גם אם המשרד שלכם ממוקם בבניין בעל חזות לא מרשימה, המעלית בתוכו חייבת לספק לאורח את כל הפינוקים כדי שיזכור את חוויית הביקור לטובה. מה המשמעות של העניין? חליפת הגנה למעלית שתכסה אותה באופן מלא מ- 3 קירות, כאשר 2 מתוכם מכוסים לחלוטין, השלישי מכיל חלון הגנה שקוף לכפתורים, ובקיע הרביעי יהיו רצועות איטום למשקופי הדלת.

החליפה של המעלית מעידה על העיצוב החזותי שלה

חליפת הגנה למעלית כיום היא לא מה שהייתה לפני 5 שנים. כיום, בכל בניין מסדירים חליפת הגנה ולכן אפשרויות העיצוב והתכנון מרובות. ניתן לגבש חליפת הגנה למעלית מבד צבעוני או חד-גוני, חליפת הגנה עם כפתורים גלויים או באמצעות חלון פלסטי שקוף, ועוד. אנו ממליצים לתכנן היטב את העיצוב החזותי, ורצוי לעבוד בהתאם לחלקים שיישארו גלויים במעלית כמו הגג הפנימי שלה ומראה כפתורי הקומות. התאמת צבע חליפת ההגנה לרכיבי הקבע הגלויים היא מתכון ודאי ליצירת חזות יפה במעלית שתשפר את הרושם של האורחים שבאים לעשות עמכם עסקים.

להרגיש בטוח גם כשבמעלית ישנם גורמי סיכון

ביננו, לא רק אורחים רגילים משתמשים במעלית. המעלית עמוסה בשימוש של קונדיטורים עם עגלות מתכת, של אנשי חברות שיפוצים וצביעה, ושל בעלי משרדים המובילים מדי פעם ציוד כבד מאד דרכה. כאשר יש לכם חליפת הגנה למעלית הדרך לעסק שלכם סלולה כדרך בטוחה גם אם יש עומס של אנשי מקצוע המורידים את תחושת הבטחון. עם חליפת הגנה – למעלית לא יקרה כלום ופגיעה של הכלים הכבדים תהיה מרוככת בהשוואה לפגיעה כאשר המעלית ללא חליפת הגנה.

חליפת הגנה – הפתרון המושלם למעלית הבניין והעסק

חליפת הגנה למעלית מספקת עבור בית העסק את הפתרון המושלם אשר יבטיח גם בטחון וגם חזות מרשימה שתותיר רושם חיובי על כל אורח. עם חליפת הגנה למעלית מבד אתם דואגים למינימום מגע מסוכן עם גורמי סיכון ושומרים על קירות המעלית חלקים וכמו חדשים לעוד הרבה שנים.