טיפים מקצועיים לתכנון יום גיבוש לעובדים בדרום הארץ

אם אתם עתידים להוציא את מקום העבודה שלכם אל יום גיבוש לעובדים בדרום, מקבץ הטיפים שלפניכם יסייע לכם לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. הדרום הוא אחד האזורים האטרקטיביים ביותר, ולכן מיפינו לכם את מקבץ הפעילויות הכי אקסקלוסיבי אשר יאפשר לכם לתת לעובדים את המקסימום מהיום הגדול אליו אתם יוצאים.

טיפ מס' 1: הבטיחו ארוחות בוקר וצהריים איכותיות

ארוחת בוקר מוגשת בפתיחת האירוע, ממש לפני היציאה לפעילויות, וארוחת צהריים מוגשת בתומו. ארוחת בוקר תתבסס על מאכלים מהתפריט הישראלי האותנטי, ירקות, ביצה קשה או חביתה, זיתים, פירות, ממרחים ועוד. ארוחת צהריים תוגש במסעדה מקומית המתמזגת עם הנוף ועם האווירה של האירוע המתגבש. הארוחה הזו היא בשרית בדרך כלל, ומתבססת גם על מבחר עשיר של מנות ירק טבעוניות שונות.

טיפ מס' 2: בחרו פעילויות עם ערך מוסף לעובד

במסגרת ימי גיבוש לחברות, אנו ממליצים לאזן בין פעילויות הדרכה והיסטוריה שונות לבין הפעילויות המעשיות. איזון נכון יאפשר לכם גם להרחיב את האינטלקט וגם ליהנות ממבחר עשיר של מיומנויות ופעילויות. כך, למשל, ניתן לשלב הרצאה על ההיסטוריה של המקום אליו אנו יוצאים, בליווי סדנת בישול, אפייה, יצירה ועוד. בדרך כלל, הנושא של הסדנא יהיה קשור אף הוא לנוף ולאווירה של המקום אליו יוצאים.

טיפ מס' 3: גבשו מסלולי הליכה מעניינים

עוד אחד מהנדבכים שקהל העובדים מצפה לו הוא מסלולי ההליכה. יש כל מיני רמות של מסלולים, חלקם בתוך סביבת מים, חלקם על קרקע יבשה, חלקם מצריכים אלמנטים מתקדמים כמו סנפלינג וטיפוס, וחלקם לא. מומלץ לבחור במסלולים המתאימים לעובדים בהתאם לנעשה בסביבת העבודה. בקשו ממנהלי הצוותים להתחקות אחר שאיפותיהם של מועסקיהם וכך תוכלו לגבש דעה שמשקפת את הרוב לגבי טיבם של המסלולים ורמת הקושי הנדרשת בהם.

טיפ מס' 4: בחרו את הלוקיישן הדרומי המושלם

במסגרת יום כיף לעובדים ניתן לבחור לנסוע לים המלח, למדבר יהודה, לנגב ולערבה, ואפילו טיול לירושלים מהווה אופציה כאשר ההתמקדות היא בחלקה הדרומי של העיר באזור עין כרם, הנושק למדבר. בכל מיקום – ישנו סט אטרקציות ופעילויות קבוע שיעשיר כל יום גיבוש לעובדים בדרום. מומלץ לקרוא היטב מהן הפעילויות בכל מיקום ומיקום לפני שמקבלים החלטה מושכלת.