מדריך קצר לבחירת מכון ניתוח אף

פעמים לא מעטות, אנשים מודעים למצב האף שלהם ולצורך לשפר אותו. לבטל אף נפול, להצר אף או להרחיב אותו. הדבר מתבצע באמצעות ניתוח אף פלסטי על ידי מנתח פלסטי מקצועי. בטרם נמשיך אודות ניתוח זה, חשוב לציין כי מדובר לעתים גם בהליך כירורגי רפואי. אם אדם מתלונן על קושי בנשימה דרך גני הנשימה, ייתכן וישנה בעיה בה נחירי האף לא סימטריים ויש לבצע ניתוח כדי להזיז את מחיצת האף למרכזה. כיצד מומלץ לבחור את המרפאה או המכון? כך תעשו זאת הכי נכון שאפשר!

בחרו במרפאה עם המלצות

מאד חשוב לבחור מרפאת ניתוח אף שיש לגביה המלצות. מרפאה מומלצת תוכל ליישם עבורכם ניתוח אף ללא עוררין עם התוצאות הטובות ביותר. התבוננו בתמונות של לפני-אחרי שמציגה המרפאה על מנת להיווכח בתוצאות בעצמכם ולדעת שבחרתם נכון.

בחרו במרפאה המיישמת ניתוחים פלסטיים אחרים, על פי הדרישה

במידה וטיפול ניתוח אך הוא חלק משיקום פנים כולל, ייתכן כי המרפאה תוכל לסייע לכם להגשים את כל המתבקש. לדוגמה, אם ניתוח אף הוא טיפול במסגרת הרמת פנים, ניתן יהיה להגשים את שני הטיפולים במקום אחד. בחירה במרפאה שמיישמת הרמת פנים וגם עושה ניתוח אף מבטיחה מענה מלא על כל שינויי הפלסטיקה בפנים תוך ביצוע כל הפרויקטים בצורה הטובה והמותאמת ביותר למבנה הפנים שלכם.

יש לברר מהי פרוצדורת הניתוח

חשוב לברר מחיר כולל לניתוח הכולל את ביצוע ההרדמה, המהלכים הכירורגיים ושעות האשפוז שיידרשו לאחר מכן, בשלב ההחלמה. על מנת לבחור מרפאת ניתוח אף בהצלחה יש לברר את כל הפרטים, כולל עלויות כדי לדעת היכן אתן עומדים. אמנם בנושא זה לא כדאי להתפשר על עלויות אלא ללכת לגורמים המומלצים והמוצלחים ביותר, אך בירור נושא זה יאפשר לכם לדעת מהי תמונת המצב בתחום ולמה להתכונן, ואפילו לחסוך לעתיד לבוא אם אינכם יכולים לפרוע תשלום זה כרגע, וליישם את הניתוח בהמשך הדרך. במידה וקיבלתם את תנאי המחיר במרפאה, חשוב לברר מהי הפרוצדורה עצמה, זמן עריכת הניתוח, זמני החלמה וכד' על מנת לדעת למה לצפות במהלך הניתוח ולאחריו.