עיצוב חנות וירטואלית לבית העסק

אחד הכלים המשמעותיים ביותר בחנות הוא מערך המכירות האינטרנטי שלה. במיוחד בימים אלה, בהם כמעט ולא ניתן לגשת פיזית לחנות, חשוב לחזק את מערך המכירות המקוון ולדאוג לכך שלקוחות ירצו לפקוד אותו ולבצע בהנאה צרופה את הקניות. לשם כך, אתם צריכים לעבור על הטמפלייטים של העיצוב ולוודא שהם מקצועיים. גם אם בניתם אתר והוא יושב על שרתים, מומלץ מאד לשלוח את עיצוב החנות שלכם למעצב חנויות אינטרנטיות מקצועי על מנת שיתכנן אותן מחדש עבורכם וידאג להתאמה מלאה למה שאתם צריכים בשביל להשלים מכירות.

עיצוב מסכים איכותי על בסיס ייעול הבחירה של הלקוח

השילוב בין תכנות צד שרת לתכנות GUI חשוב מאד על מנת שהחנות שלכם גם תיראה מעוצבת וגם תהיה יעילה כשהלקוח ניגש לבחור מוצרים. בחירת מוצר על ידי הלקוח אשר גוררת תגובה איטית של המערכת מערערת את אמינותו והוא עשוי לסגור לכם את הדפדפן. לעומת זאת, תגובה מהירה בה המוצר מתווסף עם ההקלקה עליו, תדרבן את הלקוח להישאר ולבחור עוד מוצרים. כאשכר מדובר בחנות מעוצבת, אז הלקוח לא ירצה לעזוב אותה עד למציאת כל המוצרים שהוא חיפש. עיצוב חנות וירטואלית היא משימה חשובה לא רק בנראות אלא גם בייעול בחירת המוצרים. השילוב של השניים הוא שגורם ללקוח להאמין בחנות שלכם.

הסדרת ההתממשקות עם שירותי סליקה ייעודיים

ניתן להשתמש בשירות הסליקה הידוע ביותר, פייפל, לשם ביצוע ההתממשקות עם החנות שלכם. ניתן לעצב כפתורי חיוב מעוצבים של פייפל ולהטמיע אותם בחנות שלכם באמצעות מהלכי עיצוב אתרים פשוטים ליישום. צרו קשר עם שירות עיצוב חנות וירטואלית ובחרו את כפתורי החיוב הייעודיים. ניתן, בדרך דומה, לבחור כפתורי בחירה ומילוי פרטים ובכך להשלים את עיצוב החנות שלכם על פי מאווייכם.

שילוב דפי החנות עם ה- CSS של האתר שלכם

בשלב הסופי לפני העלאת החנות החדשה לאתר תתבצע בדיקה שהיא משולבת יפה עם דפי האתר הקיימים על פי קוד ה- CSS הקיים. יבוצעו תיקונים על מנת ליצור את השילוב הזה ולהפוך את החנות לחלק אינטגרלי מעיצוב האתר שלכם. בכך, אתם מקבלים חנות שמשדרת אמינות ומקצועיות ומספקת תמיכה מלאה ללקוחות.