כך מומלץ לבחור קורס השקעות בנדלן

קורס השקעות בנדלן חיוני לכל משק בית, הן עבור רוכשי דירה ראשונה והן עבור אלו השואפים להיות משקיעי נדלן. כיצד מומלץ לבחור את הקורס? מה חשוב לוודא שקיים בתכנית הלימודים על מנת להבטיח את הצלחתכם בתחום? כל מה שרציתם לדעת על הנושא הצרכני החם ביותר בישראל – עכשיו במאמר מידע אחד.

הכרת סוגי עסקאות נדלן

הבסיס לכל קורס השקעות נדלן הוא הכרה מעמיקה של סוגי העסקות האפשריים לסגירה. בגדול, ניתן להצביע על 2 סוגי השקעות בישראל, השקעה בתשואה נמוכה אך בטוחה והשקעה בתשואה גבוהה, עם סיכון. נתחיל בהשקעה בתשואות נמוכות. באופן מפתיע, בישראל הערים הגדולות והשמרניות מבחינה כלכלית, תל אביב, גוש דן, דרום השרון וירושלים, הן הערים עם התשואות הנמוכות. מדוע? משום שהמחיר הגבוה של דירת מגורים בסיסית מחד, והצורך של אוכלוסייה איכותית לגור שם בשכירות מאידך מאפס את שקול הכוחות. מחד, הבית נקנה במחיר מאד יקר בשל עלות הקרקע, ומאידך תמיד תהיה לכם דרך לייצר כסף מהבית שקניתם בשל כך שהוא נמצא באזור ביקוש. שילוב זה של מחיר יקר וקהל שוכרים קבוע יוצר תשואה מאוזנת שנעה סביב ה- 2-3%. קורס השקעות בנדלן ילמד אתכם מתי כדאי להיכנס לעסקה מסוג כזה ומתי עדיף לפנות לעסקה עם סיכון. בעסקה בסיכון המחיר צפוי להיות דווקא נמוך יותר, אבל באזור יש פוטנציאל התרחבות: שכונות חדשות ליד קריית ההייטק בבאר שבע, חריש שלמרגלות עמק יזרעאל, וכד'. עסקה מוצלחת במיקומים כאלו עשויה לזכות את המשקיע בתשואה של 7-10% בשל המחיר ההתחלתי הנמוך של הבית, והחזר השקעה מהיר בשל מחירי דיור המאפשרים זאת.

הכרת אפשרויות מימון בנקאיות

לכל עסקת נדל"ן, בין אם היא יציבה באופן יחסי או כרוכה בסיכון, מתאימה שיטת מימון בנקאית אחרת. קורס יזמות נדל"ן מוצלח צריך ליידע אתכם על שיטות אלו ולוודא שאתם יודעים לבחור אותן נכון עבור כל סוג של עסקה. כמעט ברוב המקרים, מימון מסוג משכנתא 75-25% (הבנק מלווה 75% והלקוח משלם 25% הון עצמי) יהיה אידיאלי, משום שזה יאפשר ללקוח למכור את הדירה ולהשתחרר מהחוב במידה והוא אינו מרוצה ממקום מגוריו או מעוניין לחזור לגור בשכירות. כשנכנסים לעסקה עם סיכון, מומלץ לקחת הלוואת GRACE בנוסף למשכנתא, "הלוואה לכל מטרה". במסגרת הלוואה זו אפשר לממן שיפוצים ופרויקטים שונים שיהפכו את הדירה הספציפית שלכם למושקעת מעל הממוצע על מנת למשוך קהלים בקלות יתר. עוד דרך מימון מומלצת במסגרת רכישה שכזו היא לשעבד נכס מגורים אחר הנמצא בבעלותכם, ובכך להשיג בטוחה להשקעות עתידיות.