הדרך להדפיס בזול היא לקנות טונר למדפסת יהוד בכמות המתאימה לך

אם יש לך משרד או שבאחריותך לקנות טונר למדפסת יהוד עבור החברה שלך, עלייך לשאול מהי הדרך להוזיל את עלויות ההדפסה. לפנייך עומדות מספר אפשרויות ובהן רכישה של מוצרים במבצע או רכישה של טונר המלא בכמות הנדרשת לך. בשיחה עם נציג השירות עלייך לשאול מהם המבצעים העומדים לרשותך וגם כמה עמודים כל טונר יכול להדפיס.

בהתאם לדרישה שלך וכמויות העמודים המודפסים, תהיה לך אפשרות לחשב כמה עולה לך כל הדפסה יחידה ולבחור במוצר המשתלם ביותר עבורך. התפקיד של נציג השירות הוא להציע לך טונר או דיו למדפסת יהוד שישתלם עבורך ואין זה משנה אם בכוונתך לקנות דיו או טונר.

לקנות דיו למדפסת יהוד וטונר בקלות ובאחריות מלאה

גווני דיו מתמחה בתחום ההדפסה. החברה מעמידה לרשותך מוצרי דיו או טונר למדפסת יהוד עבור שלל מדפסות ובהן HP, SAMSUNG, EPSON, BROTHER ועוד רבות אחרות. החברה מחזיקה בשלל ראשי דיו וטונרים המיוצרים על ידי החברות המקוריות ועל ידי חברות חלופיות.

כדי להבטיח לך קנייה בטוחה של טונר או דיו למדפסת יהוד ובכל חלקי הארץ, החברה מבצעת בדיקה מקדימה של המוצרים השונים כך שאין זה משנה אם הבחירה שלך תהיה במוצר של החברה המקורית או מוצר תואם, איכות ההדפסה תהיה הטובה ביותר. לכל מוצר החברה מציעה לך אחריות שנתית מלאה ובכך מבטיחה לך חיסכון שיכול להגיע לעד 70% מעלויות ההדפסה.

נשמח לעמוד לרשותך

חברת גווני דיו מציעה לך שירות מלא מרגע ההתייעצות ועד לאחר רכישת המוצר. אין זה משנה אם יש לך צורך לקנות דיו למדפסת יהוד או טונר למדפסת יהוד, אנו כאן לתת לך את המוצר הטוב ביותר, בזול ובאחריות מלאה: 072-3300917.