טיפים מקצועיים לתכנון יום גיבוש לעובדים בצפון

אם גם אתם שואפים לתכנן יומי גיבוש לעובדים בצפון ברמה אחרת, צוות המומחים שלנו כבר חשב על הכל! כשאתם מבלים בצפון, החל מטיול קסום בנהר הירדן שבמזרח, ועד לבילוי בראש הנקרה שבמערב, לנו יש את הטיפים הטובים ביותר להצלחתו והפיכתו ליום הגיבוש ב- ה"א הידיעה.

טיפ מס' 1: פתחו בארוחת בוקר משביעה

כל יום גיבוש לעובדים, תמיד טוב לפתוח עם ארוחת בוקר, ובכך לוודא שכולם אכלו ומוכנים להמשיך בטיול. הפתיחה הזו גם עושה את כל העובדים המשתתפים רעננים יותר וחדורי מוטיבציה לצאת ליום שכולו הרפתקאות. ניתן לאכול בקנטינת בוטיק המגישה מנות גורמה או להסתפק בארוחת בוקר בסגנון פיקניק בסביבה ירוקה וקסומה.

טיפ מס' 2: המשיכו את יום הגיבוש באטרקציה רוויית מעשים, ומופחתת הסברים תיאורטיים

העובדים באו בשביל ליהנות, ולכן טיול בסגנון בית הספר עם הסברים תיאורטיים עלול להוציא להם מעט את הרוח מהמפרשים. לכן, כשאתם מסיימים לאכול, גשו מיד לפעולה מעשית באופן מודגש: שיט קיאק, שיט סירה בים התיכון, טיול ג'יפים, ועוד. כזו פתיחה תאפשר לכל אחד ליהנות ממתכונתו של יום גיבוש לעובדים בצפון ולרצות להמשיך לספק לעצמו הרגשה דומה בהמשך.

טיפ מס' 3: ניתן לשלב, כעת, טיול רגלי או לגשת ישירות לסדנא

כאן, חשוב לדעת מראש כמה זמן פנוי יש לכם. אם הוא במתכונת של יום טיול, ולא 6-8 שעות בלבד, ניתן ורצוי לשלב איזשהו מסלול הליכה רגלי או בסביבה מאתגרת או בסביבה פשוטה אך קסומה מנופים, ירק ואתרים היסטוריים/משמעותיים אחרים. בטיול שכזה העובדים יוכלו לנוח מפעילות מעשית ולשמוע הסברים ממצים על הסביבה בה הם מטיילים. בכך, ניתן להפוך כל יום כיף לעובדים גם ליום בו אתם מעורים בנעשה סביבכם ולומדים מספר עובדות חשובות על המקום בו אתם מטיילים.

טיפ מס' 4: סיימו את יום הגיבוש בסדנא ובארוחת צהריים

סיומו של יום גיבוש לעובדים בצפון – רצוי שיהיה עם סדנא בה לומדים להכין דבר מה (לפסל מוצר מסוים, להכין מתכון מסוים של מזון או משקה, וכד'). רצוי שהיא תכלול, לצד הלימוד הפרקטי, גם רקע והיסטוריה על הנושא. משם, אפשר לעבור לארוחת הצהריים המסכמת. רצוי שזה יתבצע במסעדת יוקרה מרכזית באזור על מנת להשאיר טעם של עוד מאותו יום גיבוש לעובדים – לכל אחד.