כשמדובר בדיו למדפסת בחדרה, מה עדיף לקנות? טונר מקורי של החברה או תואם?

מהם ההבדלים בין טונר למדפסת חדרה שיוצר על ידי החברה המקורית וזה שתואם לה? כמה עולה לקנות ראש דיו למדפסת חדרה? מהם השיקולים המשפיעים על מחיר הטונר או הדיו? האם ניתן להוזיל את עלויות ההדפסה ובכמה אחוזים?

רכישת דיו או טונר למדפסת חדרה, לבית ולעסק, יכולה להיות פשוטה מאד ועם זאת עלייך לדעת כי יש לך אפשרות לחסוך עשרות אחוזים במחיר ההדפסה. העובדה שהיום ישנן חברות תואמות המייצרות מוצרים המתאימים למדפסות, מורידה את המחירים, גם של אלו המיוצרים על ידי חברות המדפסות וגם את אלו התואמים. אם ברצונך לקנות טונר או דיו למדפסת חדרה, מומלץ לך לשאול על האפשרויות העומדות לפנייך ולברר על מוצרים חלופיים ומקוריים.

ההבדלים בין רכישת טונר למדפסת חדרה של החברה המקורית והחברה התואמת?

חברות המדפסות הגדולות והקטנות מייצרות בנוסף למדפסות גם את הטונרים והדיו. כמו כן עבורן, ישנן חברות המייצרות רק דיו וטונר שמתאימים למדפסות המקוריות. אין זה משנה אם המדפסת שלך יוצרה על ידי חברת

 LEXMARK, SAMSUNG, או אף EPSON וחברות נוספות, ברגע שברצונך לקנות דיו למדפסת חדרה או טונר, מומלץ לשאול גם על מוצרים תואמים.

ברכישת דיו או טונר למדפסת חדרה שיוצר על ידי החברה המקורית, ישנו יתרון, באפשרותך לדעת כי המוצר מתאים בדיוק למדפסת. עם זאת, ייתכן שמוצר זה יהיה יקר יותר מזה של החברה התואמת. עם זאת, ברגע שהחברה המוכרת את המוצר ביצעה בדיקה מקיפה מקדימה, התוצאה תהיה הדפסה זהה ופעמים רבות הוזלה משמעותית של כל הדפסה.

היכנסו לאתר https://www.d-hinam.co.il/ למידע ורכישה.