טיפים חשובים לקידום עסקי באינטרנט של אמן חושים

אם אתה עוסק בקסמים למבוגרים, טלפתיה ומופעים לאירועים, מאד מומלץ לדעת כיצד לקדם את עצמך ברמה העסקית. במונחים של ימינו, פירוש הדבר הוא קידום אינטרנטי על כל רבדיו: אתר אינטרנט משלך, בלוגים, פורומים וחשבונות פעילים בפייסבוק וביו טיוב. רצוי לפתוח גם חשבון אינסטגרם (אינסטוש, בשפת הסלנג האומנותית בישראל) לשם תוכל להעלות תמונות ומיצגי קסמים קצרים.

טיפ מס' 1 – הכן תשתית קידום ממומנת טובה

תשתית זו תעניק לך את לקוחותייך הראשונים. מאד מומלץ לבסס אותה על מודעה אחת טובה, למשל סרטון שלך מציג קסמי אמן חושים למשך 5-10 שניות לכל היותר, או תמונה טובה מלווה במלל קצר עליך. מודעה זו תוצב הן בשירות המודעות של גוגל, גוגל אדוורדס, והן בשירות המקביל בפייסבוק, פייסבוק אדס. המודעה תשודך לטירגוטים מתקדמים על בסיס הקהל שמתאים לך, וזה יביא טלפונים ומיילים ממתעניינים ראשונים שיתחילו להזמין את המופעים לקבוצות שונות.

טיפ מס' 2 – גבה את פועלך גם בקידום אורגני מעשי

הקידום האורגני המעשי הוא ליבת הנוכחות שלך באינטרנט. מדובר על כתיבת מאמרים המתאימים לאיש מקצוע כמו אמן חושים. מאמרים אלו ייכתבו על ידי כותבי תוכן מקצועיים, והן יעסקו בטלפתיה ובאמנות חושים, במנטליזם ובשאר ענפי המאגיה למבוגרים למיניהם. מומלץ להדריך את הכותבים שלך באינטראקציה הראשונה עמם, ולספק להם רקע על עצמך כאמן על מנת להבטיח רק מאמרים בהם תוכל לעשות שימוש. אותם, ניתן יהיה להעלות לבלוגים, פורומים וגם לשתף את הלקוחות שצברת בקידום הממומן, שירגישו שהם לומדים תוכן חדש ועל כן כדאי להם להישאר נאמנים לכם.

טיפ מס' 3 – הכן סרטוני יו טיוב חודשיים או דו שבועיים לבחירתך

הסרטונים צריכים לעסוק בהופעות שלך בעיקר, אבל גם במופעי קסם אישיים לקבוצות קטנות. מומלץ לא להעלות את אותם סרטונים מאותם תחומי קסם, אלא לגוון וכל שבועיים לשנות נושא על מנת ליצור לעצמך חשבון יו טיוב מעניין וויראלי. מומלץ לא לקחת קיצורי דרך ולא להחליף עוקבים בערוץ או להירשם לשירות מפוקפק להוספת לייקים וקומנטים. חשוב שהערוץ יתקדם בדרך אורגנית על מנת להגיע להישגים יפים ומבטיחים במסגרת טיפוחו השוטף.