חברת הפקות פעילה בתכנון נופש חברה ואירועי וועד? למדו כיצד לקדם את זה ברשת

אם הייעוד שלכם הוא נופש חברה, וליוויתם קבוצות עובדים לעבר יעדם הנכסף: נופש עם מגוון פעילויות ואירועי גיבוש, מומלץ מאד לקדם זאת הלאה ולהיחשף לאלפי מנהלי וועדים ומעסיקים פעילים. כיצד זה קורה, ומה צריך לעשות כדי להבטיח לידים איכותיים? במאמר זה נספק את המידע כיצד תוכלו לקחת את הפעילות שלכם בתור חברת הפקות אל עבר יעדי שיווק ידועים למעטים.

קידום ממומן עם דף נחיתה לצבירת קהל מעסיקים בסיסי

בתחילת הדרך כמקדמי אתרים, תצטרכו לעשות קידום ממומן. מהו הקידום הממומן? ניסוח מודעה קצרה וקליטה, עם תמונה וסרטון של לא יותר מ- 10 שניות, שתפורסם בגוגל אדוורדס ופייסבוק אדס, שירותים ממומנים מטעם גוגל ופייסבוק בהתאמה. ניתן לגבש עבורכם לידים בהתאמה אישית על בסיס קבוצות גיל, מעסיקים מכתובות מסוימות ותחומי עניין בתוך ענף ימי הגיבוש לעובדים. מהלך זה מנקרא קידום מומן משום שאתם משלמים על כל קליק שעושים באתר שלכם. זה יביא לכם חשיפה ראשוניךת שתאפשר לכם לצאת לשלבים הבאים של הקידום האינטרנטי ביעילות ובקלות.

ישמו מהלכי קידום אורגני, כתיבת מאמרים והעלאת סרטונים

מהלכי קידום אורגני יבטיחו כי מאמרים פרי עטכם הם שיקדמו אתכם. המטרה של אותם מאמרים היא לתת ערך מוסף לקורא שכבר נרשם לשירות שלכם וגם לסייע לכם להשיג לידים חדשים. לכן, מאד מומלץ לכתוב מאמרים בנושא נופש חברה ואף לתת לחברת הקידום לסייע לכם עם מילות מפתח. במקביל,  ניתן להעלות סרטונים לחשבון היו טיוב שלכם ובכך להבטיח שתמיד יהיה מי שירצה וילמד את התכנים שאתם מבקשים להעלות  בעוד מהלכי קידום ממומנים הביאו לכם את הקהל הראשוני, מהלכים אלה חושפים אתכם לקהלים חדשים וגם מאפשרים לכם להעשיר בידע איכותי אודות נופש חברה את העוקבים הקיימים שלכם.

כך מומלץ להעלות סרטונים לחשבון היו טיוב

חשוב לעשות זאת אחת לשבועיים ימים לפחות ולדאוג שיהיה בסרטון תוכן איכותי וידוע למעטים, כזה שאתם מתעדים את עצמכם מוציאים חבורת עובדים לנופש או ליום גיבוש (באישורם ובתיאום עם משאבי אנוש) ומספקים לה את כל המיטב, ארוחות, אטרקציות ויציאה לאתרי בילוי ייעודיים עבור נופשי עובדים. בסרטון כזה יש לשוחח עם הקהל בדבר זהירות בעבודה במהלך הנופשונים.