ציפורן חודרנית לייזר בכף הרגל – הטיפול המושלם

טיפול בציפורן חודרנית היה נחשב עד כה למסובך ורב שלבי, שהצריך חיטוי, ולאחר מכן שימוש באמצעים כמו זריקות, ניתוחים או כלי ריפוי חדים לסילוק ידני בהכרה. כיום, עבור ציפורן חודרנית לייזר הוא הפתרון בלי למצמץ. היכן צורכים את הטיפול ומהן תוצאותיו בפועל?

כל הסיבות לגרום לכם לחייך כשאתם דורכים על הרגל, בלי ציפורן חודרנית וללא כאבים

הטיפול נעשה על ידי פודיאטור שעבר הסמכה בלייזר. קרן הלייזר קטנה ומיועדת לציפורן החודרנית של בוהן כף הרגל. בסדרה של 3-7 טיפולים ניתן להסיר ציפורן חודרנית, תחילה על ידי החלשתה וצמצום ממד העובי שלה ובהמשך באמצעות שליפה ידנית שלה, חיטוי ווידוא שהתופעה לא תחזור. הכל מתבסס על פועלה של קרן הלייזר שמרככת את הציפורן ומאפשרת את הוצאתה וביצוע פעולות החיטוי לאחר מכן.

הורדת הציפורן החודרנית מסדר היום בהליך קל ופשוט שלא מצריך ניתוח

ממש כשם כבר פותחו שיטות להסרת יבלות לחץ בכף הרגל, כך ניתן לומר לגבי ציפורן פולשנית בבוהן כף הרגל. עבור ציפורן חודרנית לייזר הוא הכלי שישים לה סוף ויאפשר לכם לדרוך שוב על הרגל בתחושת בטחון ויציבות מובהקת.

טיפול חד פעמי ללא הישנות התופעה

בדיוק כמו ניתוח וזריקות, כך יקרה גם בטיפול לייזר. הלייזר אינו רק מרפא את הכאב אלא גם מוריד מסדר היום את ה- "ציפייה" לציפורן חודרנית חדשה. המטופל פשוט חווה טיפול חד פעמי אשר ערב להתרפאות מלאה מהתופעה. מי שחשש עד כה לטפל בה בשל הדקירות, הפרוצדורות הפולשניות והכאבים, יכול לדלג על שלבים אלו כל הדרך להסרה מלאה.

הטיפול שיגרום לכם לחזרת תחושת הרכות והנעימות בכף הרגל

ללא ציפורן חודרנית, תוכלו לחוש שוב את רוך המגע של כף הרגל ללא חשש מדקירת העור על ידי הציפורן של הבוהן. עבור מי שספג בעברו ציפורן חודרנית לייזר הוא המרפא היעיל והטוב ביותר, הן בשל אי הישנות כאבים והן בשל יעילותו כטיפול רפואי תהליכי. זהו אחד הטיפולים שבסופם התוצאה מושלמת, ללא ניצנים של הישנות התופעה, כשהרגל נהפכת להיות בטוחה ומענגת לדריכה. לכך צריך לשאוף כל אדם אשר ברגע זה סובל מציפורן חודרנית בכף רגלו.