איך לבחור מומחים לצורך הסרת תוצאות מגוגל?

פעמים רבות תוצאות החיפוש בגוגל עשויות לפגוע, בין אם באדם פרטי ובין אם בעסק. האינטרנט הוא מקום פתוח, וכל אחד יכול לכתוב, להשמיץ, לפרסם או לבצע מגוון רחב של פעולות אשר בסופו של דבר יסרקו דרך מנועי החיפוש של גוגל ויופיעו בתוצאות החיפוש. לא מעט אנשים או עסקים מגלים כי רוב תוצאות החיפוש בגוגל מדברות על תביעות משפטיות או השמצות כאלו ואחרות של אנשים, בין אם יש בהן מן האמת ובין אם לא, ובכדי לבנות את המוניטין שלהם מחדש ולא להיפגע כתוצאה מהתוצאות הללו, הם מחפשים דרך שתאפשר להם לבצע הסרת תוצאות מגוגל.

חשוב להבין כי הליך של הסרת תוצאות מגוגל הוא לא פשוט, לא כל תוצאה ניתן להסיר ועליכם להבין איך, או אם בכלל, תוכלו לבצע זאת.

הסרה על ידי גוגל

הסרת תוצאות מגוגל על ידי גוגל אפשרית במקרים מיוחדים מאוד כמו פרסום של סרטונים חשפניים, פרסום שהוא עצמו עבירה פלילית וכדומה. ישנם מקרים בהם תוכלו למצוא דרך איך יוצרים קשר עם גוגל ותוכלו להגיש בקשה להסרת התוצאה.

שימו לב כי לא בטוח שהבקשה הזו בכלל תתקבל ולכן אם בכלל אתם מנסים את הדרך הזו, עליכם לספק את כל ההוכחות לכך שמדובר בדבר שהוא שקרי, או בפרסום שעצם הפרסום הוא עבירה פלילית (לדוגמא, סרטון חושפני ללא אישור המצולמים וכדומה).

בניית מוניטין

דרך אחרת לצורך הסרת תוצאות מגוגל היא דרך בניית מוניטין בגוגל. משמעות הדבר היא שאתם פונים אל מומחים אשר למעשה יצרו תוצאות חיפוש אחרות – מידע חיובי ומעודכן אותו יקדמו באופן אורגני וכך ידחקו את התוצאות השליליות מטה. כמובן, חשוב להבין כי מדובר בהליך ממושך הדורש עבודה אינטנסיבית מאוד ואם זו הדרך היחידה עבורכם, עליכם לפנות אל מומחים בעלי ניסיון מוכח בתחום על מנת שהם יוכלו לבצע עבורכם את התהליך הזה בצורה הטובה ביותר ויאפשרו לכם להיות בטוחים כי לאחר מספר חודשים תתחילו לראות שינוי במבנה תוצאות החיפוש.