האם ניתן ליצור קשר טלפוני עם גוגל או פייסבוק?

גוגל ופייסבוק ידועות כחברות ענק שמקשות מאוד על דרכי הפניה הטלפוניות אליהן. מדובר בחברות המעדיפות פניה און ליין ולכן אתם יכולים למצוא הרבה מאוד דרכים ליצירת קשר עם החברות הללו באמצעות טפסי יצירת הקשר באתרים שלהן, ופחות תמצאו מידע על גוגל ישראל טלפון או פייסבוק ישראל טלפון בו באמת תוכלו לתפוס את החברה, ובתוך זמן קצר.

זה קיים, אך לא מספיק זמין, ולכן לפני שאתם מחפשים את מספרי הטלפון של החברות הללו, קראו את המאמר הבא שיעניק לכם מידע וטיפים חשובים על יצירת הקשר עם פייסבוק או גוגל.

האם מדובר בנושא שניתן לפתור בכרטיס תמיכה?

גם גוגל וגם פייסבוק מפעילות מערך תמיכה אלקטרוני נרחב. החברות הללו מציעות אפשרות ליצירת קשר דרך האתרים שלהן ופתיחת כרטיסי תמיכה המהווים פניה ישירה ומהירה אל החברה במגוון רחב של נושאים שונים.

לכן, לפני שאתם מחפשים עבור פייסבוק או גוגל ישראל טלפון, בדקו דרך מערכת יצירת הקשר שלהן האם תוכלו לפתור את הבעיה. פעמים רבות הדרך הזו תספיק ותוכלו לחסוך מעצמכם את הפניה הטלפונית שיכולה להיות מורכבת.

כמו כן, קחו בחשבון כי אם אתם מפרסמים ברשתות הללו, אתם זכאיים לנציג שיעניק לכם ליווי ותמיכה והוא יוכל לחייג אליכם במקרים של בעיות או שאלות שונות.

מתי כדאי לחייג אל פייסבוק או גוגל?

ניסיון להשיג את פייסבוק או גוגל באמצעות הטלפון כדאי לבצע במקרים בהם לא הצלחתם לפתור את הבעיה באמצעות התמיכה באתרים שלהן. נסו לחייג אל מספרי הטלפון השונים או שתוכלו פשוט להשאיר בקשה שיחזרו אליכם דרך מערכת האתר (לא בטוח שזה יקרה).

אפשרות נוספת היא לפנות לחברה שמתמחה בתחום ויכולה לסייע לכם לפתור את הבעיה גם בלי החברות הללו. לדוגמא, אם יש לכם עמוד עסקי שאתם מנהלים בעצמכם בפייסבוק ויש לכם בעיה, ייתכן כי איש פרסום מומחה בפייסבוק יוכל לפתור אותה עבורכם באופן הרבה יותר מהיר. נכון, זה יהיה בתשלום, אך לעיתים זה משתלם מאוד.