המדריך לבחירת כדים מעוצבים לגינה

בחירת כדים מעוצבים לגינה היא הבטוחה שלכם לעיצוב חד ומיוחד עבורה. מי שמעוניין להסב לגינה שלו עיצוב בלתי נשכח עבור האורחים שלו יבחר גם כדים מעוצבים וגם מקוואות מים זורמים כמו מזרקות לגינה. השילוב של השניים יוצר בחצר מראה ויקטוריאני עתיק ומאפשר לה לקבל את צביונה המיוחד.

בחרו כדים מעוצבים המתאימים לעיצוב הגינה שלכם

מאד מומלץ לבחור כדים מעוצבים המתאימים לעיצוב הגינה ומסבים לה מראה מחמיא במיוחד. חשוב לבדוק זאת באמצעות קטלוג של חנות כדים מעוצבים ולהשוות לחצר שלכם. קחו בחשבון אלמנטים כמו צבע, צורה ופרספקטיבה: מידת העובי של הכד. עבור חצר גדולה, כד עבה יתאים מאד, ועבור חצר קטנה הוא עשוי להיראות גדול ומגושם מדי.

בחרו התקן מים תואם לכד שלכם

מומלץ שההתקן יתבסס על מים זורמים ולא עומדים על מנת שהם (המים) ייקחו חלק פעיל בעיצוב של החצר שלכם. מזרקות לגינה מהוות את ההתקנים המושלמים לצורך כך. מזרקות לגינה מאפשרות לה להיראות מלוטשת, פשוט במיטבה. חשוב לבחור אותם בהתאם לגודל החצר (מזרקות עם זרמי מים רחבים במבנה עבה, יתאימו ביחס ישר לחצר גדולה ולהיפך), ולאלמנטים עיצוביים המופיעים בה. מומלץ לבצע את הבחירה בזהירות באמצעות חנות פתרונות עיצוב אומנותיים לגינה, תוך השוואת הפריט בו אתם מתעניינים למראה החצר שלכם. אל תהססו לשאול בעצותיהם של מומחי המקום שעובדים בתחזוקת המוצרים ובשיווקם לקהל הרחב.

ודאו שכל כד או מזרקה מתאימים לעיצוב החצר שלכם

במידה ואתם מעוניינים לשנות את העיצוב שלו, חשוב לבוא עם תכנון מלא לגבי מה לרכוש לחצר החדשה. במידה והאבזור נועד רק להשלים חוסרים, מומלץ לבחור באלמנט שמתאים לעיצוב הקיים שלכם. חשוב להישאר עקביים בנושא זה על מנת להסב לחצר שלכם תמיד את המראה שאתם מבקשים להסב לה, ועל הצד הטוב ביותר.

טיפים לבחירת חומרי גלם איכותיים

חשוב לבחור כדים מעוצבים לגינה המבוססים על קרמיקה צבעונית ויפה, לצד זאת, כדאי לשקול פתרונות אבן טבעיים לעיבוי החוזק של כל רכיב. ביסוס תכולת העיצוב לחצר על אבן טבעית קרמיקה, בשילוב ריהוט גן הולם, הופכים אותה לאחד המקומות המעוצבים והיפים ביותר מרחב המגורים שלכם.