המדריך לבחירת שירות פינוי דירה

פינוי דירה הוא שירות שנדרש בכל מיני מצבים, כמו למשל גג  או עליית גג עמוסה בציוד ותכולת גרוטאות, שדורשים פינוי גגות, חדר עבודה שדורש סידור מחדש, דירת ירושה שנדרש לה פינוי דירה, ועוד. במדריך שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד לבחור שירות פינוי דירה בהצלחה, בהתאם לצרכים ולשאיפות שלכם.

בחרו חברת פינוי דירה המציעה דילים המתאימים עבורכם

אם אתם מחפשים חברת פינוי דירה שעובדת על בסיס פינוי דירה וירושה, מומלץ לחפש דילים כמו למשל מכירת תכולת ירושה בתמורה לפינוי דירה או תשלום חלקי עבורו. מומלץ למצוא פתרונות ניקיון כבירים המגשימים עבור הלקוח קרצוף מלא והגשת המבנה כמו חדש. אידיאלי לדירות ירושה להשקעה, וכמובן לכל דירה אחרת לה נדרש ניקיון ברמה שכזו.

ודאו כי החברה עומדת לפנות את התכולה לאתרים מורשים, ואליהם בלבד.

מאד חשוב לוודא כי לשם הפינו עומד להתבצע, שכן פינוי לרחוב הוא משהו שאינו חוקי, והעירייה עלולה להטיל עליכם קנסות כבדים בשל כך. חשוב לשאול את נציגי חברת פינוי דירה כיצד היא מתעתדת לפנות את התכולה המיותרת מהבית שלכם ורצוי שהתשובה תהיה "אתר מורשה". למעשה, מבחינת החוק, זה המקום היחיד שמותר לפנות אליו תכולה של פינוי דירה.

ודאו עבודה מהירה ויעילה בשיטתיות ועמידה בזמנים

חשוב לוודאי כי החברה עובדת ומיישמת פינוי דירה על פי שיטה, תוך שהיא חוסכת לכם בזמני המתנה ופרוצדורה. בחברה צריכים להיות מועסקים מכלול של עובדים אשר משתפים פעולה יחדיו ומביאים לבעל הבית את הבשורה באופן היעיל והמהיר ביותר, חלוקה וקבוצות, סריקה של הדירה ועבודה בתאימות מלאה בין הקבוצות על מנת לספק את הטוב ביותר עבור הלקוח.

חפשו חברה המעניקה ללקוחותיה שירות אדיב, מהלב

אחרי הכל, פינוי דירה זהו תחום שאו שעושים אותו במלוא התשוקה לעזור או שאין מה לעסוק בו. חשוב לבדוק שהחברה שלכם לא באה  רק להתעשר, אלא מראה נכונות לעזור ולסייע לכם לצלוח את משוכת הפינוי תוך הסבת מראה מלבב עין לכל מרחב בתוכה. זו צריכה להיות השאיפה לכל מי שמבקש להזמין חברת פינוי דירה או פינוי גגות  לביתו בעץ מתעורר צורך זה.