חדרי בריחה בתל אביב – כל הטיפים השימושיים לבחירתם

כשאתם מתעתדים לבחור חדרי בריחה בתל אביב חשוב לשים לב לפרטים הקטנים שייקחו אתכם הכיב רחוק שאפשר. ההבדל בין אנשים שנהנו בחדר הבריחה אותו הם בחרו לבין אנשים שלא שפר עליהם גורלם בתחום מגולם בעיקר בשיעורי הבית שעשו הראשונים. הם קראוה מאמרים אם הם מעולם לא היו בחדר בריחה, מה שהשפיע רבות על הבחירה המוצלחת שלהם בפעם הראשונה. ועם מי אתם רוצים להימנות כלקוחות העתיד של חדרי בריחה? במאמר זה אנו נותנים את כל הטיפים שיסייעו לכל אחד לבחור את חדר הבריחה המושלם לסוג הבילוי שלו.

את חדר הבריחה יש לבחור אך ורק בהתאם לסוג הבילוי

אף פעם אל תבחרו חדר בריחה באופן ספונטני. תמיד תעשו את זה בהתאם לציפיות שאתם מתכננים בעת מימוש הבילוי. אם הבילוי הוא בילוי אקסטרים בין חברים אוהבי אקשן, ברור שהמקום הוא חדר אימה תחרותי המודד תחרות בין הפרטים אודות מי ישכיל לברוח ראשון מהחדר. זהו חדר אימה עם דמויות מפחידות ואקשן לכל אורך הדרך, חשיכה בחדר ושימוש באורות מסנוורים לפרקים. במידה ואתם לא מעוניינים באקשן מסוג כזה אלא בגיבוש קבוצתי נטו, יש לבחור בחדר פתרון חידות. חדר בריחה זה נועד לקבוצות או למשפחות ואינו מגביל את הנכנסים אליו ברמה הבריאותית, זאת בשונה מחדר אימה המיועד בעיקר לחובבי אקסטרים בריאים פיזית, ללא אירועי לב הריונות או מחלות מגבילות כאלה ואחרות.

מומלץ להיצמד לתכנית הבילוי שלכם: החברים החליטו על מסעדות ובתי קולנוע להמשך? בחרו חדר קרוב

בדרך כלל לא נוסעים לחדר בריחה וזהו, אלא מצמידים אותו לאיזשהו בילוי אחר כמו ארוחה במסעדה או צפייה בסרט קולנוע, הליכה לבית של בעל השמחה או לאולם האירועים. חשוב לבחור חדרי בריחה בתל אביב אשר קרוב למקומות שתכננו לכם באירוע על מנת שהלוגיסטיקה והנסיעות יהיו מינימליות ביותר. בכך, אתם גם תזכו ליהנות מהבילוי ולא להרגיש שאתם רק "מארגנים" אותו.

בסביבה בה הוחלט לחגוג יש כמה חדרי בריחה? כך תמצאו את זה שתלכו אליו

דרך אחת היא לשאול מה העלילה ולהחליט אם מתחברים. דרך שנייה היא לברר מהם זמני המשחק, והאם הם תואמים להמשך האירוע שלכם. את זה תעשו בכל מקרה, גם אם אהבתם את העלילה של חדר בריחה כלשהו. עוד דבר שחשוב לבדוק הוא העלות והסדר התשלום.