טיפים לבחירת ימי עיון לחשבי שכר

על פי תקנות לשכת רואי החשבון בישראל, חשב שכר מוסמך שמעוניין לשמר את הסמכתו צריך להשתתף ב- 3 ימי עיון בהיקף של 15 שעות לימוד בשנה. במהלכם, עובר חשב השכר ריענון של נהלי עבודה ומתעדכן על חידוש נהלים חדשים בהתאם לתקופה בה הוא משתלם. כיצד מומלץ לבחור היכן להשלים ימי עיון לחשבי שכר? כל מה שרציתם לדעת, במאמר מידע אחד.

ודאו שכל הנושאים שנלמדו בקורס שלכם יועברו ביום העיון

בסופו של דבר, יום עיון לחשבי שכר הוא האינטרס שלכם, כבעלי ידע. לכן, חשוב לוודא שכל הנושאים שנלמדו בקורס שלכם נלמדים גם ביום העיון להבטחת ריענון איכותי ומקיף, שינויי חקיקה, עדכוני פסיקה, שינויים במערך הניכויים, ועוד. כמובן שחשוב לתרגל במהלך יום העיון את הנושאים הללו על מנת שתחזרו למעסיק מתורגלים ונכונים לבצע את השינויים הנדרשים על פי המידע שלמדתם.

ודאו שכל החומר הנלמד מעוגן בסילבוס ידוע מראש

חשוב להבטיח כי יום עיון לחשבי שכר בו תבחרו יתפקד כמו מסגרת, לא יבזר נושאים אלא יחלק אותם למקצועות מובחנים ויעגן כל אחד מהם במיקום שונה בסילבוס. בכך, אתם מבטיחים שכל נושא יילמד ביסודיות הנדרשת ויזכה אתכם במה שצריך ברמה המקצועית.

הנחה לנרשמים למספר ימי עיון – יתרון

אמנם מדובר על הכשרה מקצועית נדרשת, אבל מומלץ לוודא שהיא נמכרת לכם במחיר הנחה על מנת לחסוך בהוצאות. מדובר בהוצאה שנתית 3 פעמים, על 3 ימי עיון, ויש לזה משמעות אם המקצוע שלכם הוא חשב שכר. בדרך כלל, כשנעשית הנחה כזו, היא מתהווה על מחצית הזמן הנדרש לשמירה על תעודת הכשרתכם,7.5 מתוך 15 שעות. הקורס נמכר על פי כמות יחידות של 7.5 שעות בכמה מאות שקלים, לרוב כ- 600 ₪. עלות מפגש בודד של 5 שעות מתוך ה- 15 תהיה הרבה יותר יקרה, ולכן מומלץ תמיד למצוא דיל לסגירה איכותית של המחיר על מנת לחסוך מדי שנה מאות שקלים. בכך, אתם משלימים ימי עיון לחשבי שכר כהוצאה מוכרת במינימום עלות ומסיימים בקלות את כל חובותיכם השנתיות: 15 שעות לימוד ב- 3 ימי עיון לחשבים.