טיפים לבחירת שירות עיצוב מקווה קהילתי

את העבודה הזו מומלץ מאד לדעת כיצד לבחור: עיצוב מקווה הקהילה. בכל קהילה יהודית בישראל, כמו גם בתפוצות ישראל, ישנו מקווה טהרה. כפי שאתם ודאי יודעים, הוא משמש לטבילת נשים בטרם נישואיהן וברגעים מכוננים בחייהן. בשל כך, זהו אתר שחשוב מאד שאשה תבצע בו את מלאכת העיצוב. היא וחברותיה לא רק שוהות שם פעמים לא מעטות, אלא גם מכירות בעל פה כל קונספט עיצובי. מעצבת פנים שיש לה ניסיון עם מקוואות יודעת מה עשוי שלא להיראות טוב בזווית העין מעמדת הרחצה, ומנגד מהעמדה של הבלנית, וליצור דינמיקה עיצובית שתיראה טוב לכל אחת מהנשים שנמצאות שם. במקבץ טיפים זה תוכלו לדעת כיצד לבחור מעצבת פנים למקווה בקהילה שלכם.

טיפ מס' 1 – מומלץ לבחור מעצבת פנים בעלת רקע בתחום המקוואות

מעצבת פנים אשר יש לה ידע בעיצוב מקווה תוכל לעצב בהצלחה גם את המקווה של הקהילה שלכם. מעצבת פנים זו ניחנת בתכונות מקצועיות הנדרשות לתכנון מקווה. היא תוכל לייעץ בנושא תכנון הקירות ומקום הרחצה, עמדת הבלנית, ועוד. העיצוב דורש ידע באדריכלות עיר ונוף, בשילוב עם ידע אדריכלי בתחום המקוואות. מעצבת פנים עם הכשרות אלו תוכל לסייע גם לקהילה שלכם לגבש עיצוב מכובד עבור המקווה שלה.

טיפ מס' 2 – מומלץ לעיין בתמונות של העבודות הקודמות שביצעה המעצבת

באמצעות עיון בתיק העבודות שלה, תוכלו להבין מהו הקונספט העיצובי של אותה מעצבת פנים, ולהחליט אם הבחירה בה מתאימה לכם או לא. מאד חשוב לבחור במעצבת שמכירה את החומר במקוואות המודרניים ומעצבת אותם בהתאם. אם זיהיתם בעבודותיה מקוואות בעיצובים פורצי דרך, מקוריים אך בעלי קונספט עכשווי, זו מעצבת הפנים שאתם צריכים גם עבור המקווה שלכם.

טיפ מס' 3 – מומלץ ללוות את התהליך עם דרישות שלכם ושל הנשים בקהילה

חשוב לבדוק כיצד עובדת מעצבת הפנים, והאם היא נוהגת לתכנן את המקווה שלכם בשיתוף מלא עם הקהילה. הדבר האחרון שאתם צריכים הוא הפתעה שתתגלה כלא מתאימה בעיצוב החלל, ולכן חשוב כי מעצבת פנים המתמחה בשירות עיצוב מקווה תתאפיין בשירות לקוחות נאות ותגבש יחד עמכם, כבני הקהילה, את עיצוב המקווה. בדרך זו אתם תדעו מה מצפה לכם אחרי שהקבלן יסיים לבנות.