טיפים ליישום גניקומסטיה טיפול טבעי עבור מי שזקוק להקטנת חזה

גניקומסטיה היא תופעה רפואית בה החזה של הגבר גדול ביחס לממדי גופו ועל כן נראה כמו חזה של אשה: הוא נפול, בשל כך שהוא מנופח. לעצים, זו עשויה להיות גניקומסטיה מדומה ולעתים גניקומסטיה אמיתית. בעוד אשר גניקומסטיה אמיתית מצביעה על התהוותה בשל נסיבות שלא תלויות במעשיו של האדם שספג אותה, למשל גילו (בגיל ההתבגרות זה עלול להתפרץ), או חוסר התיישרות החזה לממדים הנורמליים לאחר תקופת ההתבגרות, גניקומסטיה מדומה מצביעה על כך שהחזה גדל עקב הצטברות שומנים בעקבות עליית הרף שלהם בכל הגוף, למשל עקב אכילה מרובה וחוסר שריפת שומנים בספורט. מהו הפתרון הטבעי לכך?

פתרון תזונתי

הפתרון התזונתי צריך להיעשות מול נטורופת או תזונאי המתמחים בגניקומסטיה מדומה. הם צריכים לחבר עבור מי שספג זאת תפריט ממועט בשומנים אשר יוביל לשמירה על גזרה דקה ויפה של המטופל, במקביל יהיה עליו לעשות פעילות אירובית לשריפת השומנים הקיימים בגוף.

פתרון אירובי לשריפת השומנים

הפעילות צריכה להיות אירובית מאומצת, למשל ספינינג ,אופני כושר, ריצה וכד'. היא, במקביל לפתרון תזונתי כמו שנלמד בפרק הקודם, יובילו לשריפת השומנים הקיימים ולחוסר היווצרות שומנים חדשים, מה שצפוי לספק עבור גניקומסטיה טיפול טבעי, כלומר החזרת החזה לממדיו הטבעיים והפיכת הגזרה שלכם לרזה ויפה.

מומלץ להסדיר טיפולים במרפאה פלסטית

מרפאה פלסטית אינה רק ספקית של ניתוחים אלא עומדת בקשר עם עובדים מומחים המסייעים למימוש עבור גניקומסטיה טיפול טבעי. בנוסף, הם יוכלו לעניין אותך בטיפולי פלסטיקה של המראה החיצוני, כמו למשל קיצור שפה להצגת מכלול השיניים בפה שלך בעת החיוך תוך הותרתן כדקיקות יחסית.

כדאי לפנות לספק שיש לגביו המלצות

בל נשכח כי כירורגיה פלסטית כמו גם טיפולי פלסטיקה טבעיים משפיעים בראש ובראשונה על המראה החיצוני שלנו. מומלץ לבחור בספק שמיישם עבור לקוחותיו את התמורות שהם מבקשים, ומספק את כל הנדרש להסדרת המראה החיצוני החדש על פי מבוקשם. הן בעת התעניינות בריפוי גניקומסטיה טיפול טבעי, והן בעת התעניינות בניתוח פלסטי קלאסי כמו קיצור שפה, מומלץ לבחור במרפאת פלסטיקה איכותית המזכה את החלק הארי של לקוחותיה בפתרונות חיצוניים מקצועיים ומשביעי רצון.