כך מומלץ להסדיר עיצוב חנות וירטואלית לעסק שלך

מדוע חשוב לעצב חנות וירטואלית באתר שלכם? עיצוב חנות וירטואלית הוא אולי הפרויקט הכי חשוב בתחום עיצוב אתרים. הוא חשוב במיוחד עבורכם, כבעלי העסק. על בסיס העובדה שהחנות וירטואלית ולא פרונטלית, לקוחות רבים מפתחים חששות שזה לא אמיתי, שמדובר בפצחנים, ושהכסף שלהם בסכנה. המחשבות שעוברות בראשו של צרכן אינטרנטי שקונה ברשת לראשונה, ובטח כשמדובר בחנות חדשה, הן של מתח וחשש אמיתיים, וכשהחנות איטית, מסורבלת ולא נראית טוב זה רק מעצים הרגשה זאת. הדבר עלול להוביל לביטול רצונו של הלקוח לעשות את העסקה עמכם. לכן, מי שמעוניין להצליח למכור באינטרנט יודע שלא מתפשרים על פחות משירות עיצוב חנות וירטואלית ברמות הגבוהות ביותר.

פנו לחברת עיצוב אתרים מקצועית

יש לכם אתר אינטרנט אך טרם גיבשתם בו את החנות? פנו לחברת בניית אתרים ובקשו ממנה לפתח לכם חנות מקצועית ומעוצבת. במידה וזה לא אפשרי באתר שלכם (למשל, אם החברה עובדת עם וורדפרס והאתר שלכם הוא אתר וויקס) מומלץ לבקש מהחברה לפתוח לכם אתר חדש ובו תמוקם החנות. במצב כזה, תוכלו להשתמש באתר הפרטי שלכם כאתר תדמית ובאתר שהחברה פותחת עבורכם כאתר המכירות.

ודאו שמתבצעים בחנות שלכם מהלכי תכנות חכמים

מהלכי התכנות החכמים – מטרתם היא לדאוג למעבר מהיר בין מסכים, הוספה יעילה של מוצרים לעגלת הקניות הווירטואלית, והגעה למסך החיוב באופן מזורז. המהלכים הללו מצריכים ידע ב- Ajax (קריאה חלקית לשרת) תוך צמצום קריאה מלאה ומסורבלת לשרת. במילים פשוטות, כשאתם עושים קניות בחנות וירטואלית ומוסיפים מוצר או מחליפים מוצר X במוצר Y, אתם למעשה עוברים לעמוד חדש. במקום שתתבצע קריאה לשרת כלומר מעבר מסורבל לעמוד חדש, יש להשתמש ב- Ajax בו העמוד הנוכחי נשאר ומתבצעת קריאה לשרת רק בעגלת הקניות עצמה. היא שמשתנה, ולא העמוד כולו. מהלכים כאלה יש לבצע ממש בכל מסך עד למסך החיוב הסופי, בו אין מנוס מביצוע קריאה מלאה לשרת בשל התלות בשרתי כרטיסי האשראי.

ודאו שמשולבים בחנות טמפלייטים יפים ומזמינים

חברת עיצוב חנות וירטואלית תספק לכם בחירה של טמפלייטים מעוצבים לחנות. חשוב לעבור עליהם ולבדוק שהם מתאימים לקונספט של העסק שלכם ולבחור בשירות רק אם מצאתם תבנית מתאימה שנית לשלב באתר שלכם כדף החנות שלו.