מדריך קצר לבחירת חליפת הגנה למעלית

רבים מבעלי המשרדים ובעלי החזקה על משרדים בבניינים בערים הגדולות חשים בתנופת הפיתוח, הבנייה וההתחדשות בכל ענפי התעשייה בשנים האחרונות: החל משליחי מזון שנעשים מאד זמינים ומאד יעילים ועד להתרחבות של בניינים שלמים על קומותיהם, ללא ספק תחום התעשייה כמו המציא את עצמו מחדש. לכם, כתעשיינים, בעלי מקצועות חופשיים והייטקיסטים זו כמובן בשורה טובה. למעלית בבניין שלכם? פחות. כל אחת מההתפתחויות שהוזכרו כאן עלולה לגרום להשבתת המעלית שלכם. החל משליחים שעלולים לחבוט עם הקסדות שלהם בדפנות המעלית, ועד עובדי בנייה עם עגלות שעשויים להסב נזק לקירות שלה, המעלית עלולה לספוג נזקים כמו דהיית הדפוס בכפתורים, שריטות וחבלות על הקירות, ואם מדובר במכה מאד חזקה, אף פגיעה בתשתיות חשמל פנימיות שעוברות בתוכם. כיצד מונעים זאת? נערכים באמצעות אביזר התחדשות ייחודי: חליפת הגנה למעלית.

בחרו חליפת הגנה למעלית מחומר גלם ייעודי

חומרי הגלם של חליפות הגנה למעלית מבוססים על מרכיבים מבודדים, גם למניעת מעבר חשמל סטטי כשאנו נשתמש בכפתורים, וגם משום שהם אלה ששומרים, בסופו של דבר, על קירות המתכת בצורה הטובה ביותר. חליפת הגנה למעלית מבד או מעץ מהווה פתרון מושלם אשר יספק למעלית שלכם את כל ההגנה שהיא צריכה, החל משמירה על הדפוס בכפתורים ועד מניעת שריטות וחבלות.

בחרו מבנה מועדף לחליפה

מאד חשוב לשים לב למבנה ברמה הפרקטית: לא כל חליפה מתופעלת בדרך דומה. ההתנהלות תלויה במבנה שלה. ישנן חליפות אשר מכילות משטח קשיח ועבה המקטין בכמה מילימטרים את עובי תא המעלית ובכך מגן על הכפתורים, שנשארים באותו ממד, כשהם שקועים לעומק, וישנן חליפות אשר כל הפריסה שלהן באותו ממד, ורצועת ניילון היא שמספקת את ההגנה לכפתורים. ההתלבטות היא בין עיצוב ללא ניילונים, שנראה חלק, מרשים וגם מספק לחיצה נוחה כמו שאנו מכירים, לבין עטיפת הכפתורים בניילון המספק להם הגנה גם מלחיצות ישירות חזקות מן הרגיל. מומלץ לבחור חליפת הגנה למעלית המספקת את פתרון העיצוב אותו תכננתם ומאפשרת לחיצת כפתורים בדרך המועדפת עליכם.

בחרו עיצוב נדרשת לחליפה

חשוב שהחליפה תבטא את עיצוב המעלית העיני רוחכם. ניתן לבחור חליפת הגנה למעלית בצבעים חמים או קרים, צבעי עץ או צבעי מים. מומלץ לשים לב לפריטים שייוותרו חשופים ונראים לעין המתבונן כמו טבלת הכפתורים והתקרה של המעלית על מנת לבחור עיצוב שישתלב עם מראה המעלית באופן מיטבי.