מחפשים פתרון לשמירת טובין יקר? אל תשימו כספת בבית. פנו למתחם כספות פרטי!

הרצון לשמור ולהגן על רכושנו היקר מביא אותנו לעתים לפתרונות שלא רק שלא מסייעים למימוש המטרה, הם עלולים לסכן את חיינו. כזו היא בדיוק הכספת הביתית. כספת בבית, לא חשוב כמה עמוק היא מוסלקת ובאיזו רמת מקצועיות הטכנאי התקין אותה, היא אביזר שתמיד, ממש בכל מצב, משאיר עקבות. מבחן ההיסטוריה מראה כי אפילו בביקור פשוט בין חברים, או כשמזמינים אינסטלטור או טכנאי חשמל הביתה, האזרח הזר מזהה שישנה כספת בבית. מדוע זה רלוונטי עבורכם? כי במקרים רבים בהם אורחים זיהו כספת בבתים בהם הם התארחו, הם העבירו את המידע לצד שלישי, שלעתים התברר כעבריין מסוכן. כשיופיע שודד חמוש בבית שלכם, לא יהיה לכם כל מענה, גם אם תהיה זו כספת מוסלקת. לכן, אדם חכם לא נכנס למקום שאדם פיקח יודע לצאת ממנו: אדם חכם מפקיד את הרכוש שלו בחדר כספות של חברת אבטחה פרטית המתמחה בחדרי כספות.

חברת כספות פרטית – לא רק הכספת

בחברת אבטחה פרטית, הלקוח יכול לבחור את גודל הכספת שלו ולשלם מחיר יומי, חודשי או מנוי שנתי, לבחירתו. אמנם מחיר הכספת מתייקר ביחס ישר לגודל שלה, אבל היתרונות הם של כל הלקוחות, מכל רמות התמחור:

  • ביטוח מחברת Lloyds בשווי 5,000$ ארה"ב ללא תשלום נוסף, כלול במחיר השכירות.
  • אפשרות להגדיל את הכיסוי הביטוחי בתוספת תשלום.
  • תוספות אבטחה, בתשלום נוסף, לבחירת הלקוח:
  • התקנת מצלמה בתאו.
  • ליווי צמוד של מאבטחים מהאוטו/ מתחנת האוטובוס לכספת ובחזרה.
  • הפקדת רכוש ירושה שיינעל וייפתח בהצגת צוואה עבור היורשים לאחר פטירת הלקוח.
  • השכרת כספת לכל החיים במחיר אחיד (כלומר, קניית זכות השימוש בכספת).

אז למה אתם מחכים? בחברה הפרטית – אתם 100% בטוחים

בחברה הפרטית, לא רק שאתם 100% בטוחים, אתם מקבלים יחס מועדף, כמו שלקוח אמיתי אמור לקבל: גישה לכספת שלכם מתי שאתם רוצים, כולל בשבתות, ערבי חגים וחגים, כל יום עד 22:00 בלילה, שמירה חמושה לכל אורך היממה, קצין אבטחה שיחזיק במפתח המשנה לכספת שלכם ויפתח אותה לאחר ביצוע הפתיחה שלכם, פוליגרף לכל מאבטח למניעת מעילה באמון, ועוד. שוקלים להסדיר כספת לבית? בחברה הפרטית אתם מקבלים הרבה יותר בתמורה למחיר המשולם!