שיטות ירוקות ליישום הרחקת יונים – הכירו את האפשרויות

במאמר זה נלמד על 2 שיטות ירוקות להרחקת יונים. מדוע הן נחשבות ירוקות? ובכן, הן לא מזיקות לאדם, לא מזהמות את האוויר שהוא נושם, לא פוגעות בסביבה ולמעשה לא עושות כל נזק שהוא, למעט הפעלת מכשיר אלקטרוני מבוסס מכור אנרגיה מתכלה. מאידך הן גם לא מזיקות ליונה, רק קצת מפחידות אן מרתיעות אותה. היונה עצמה לא פצועה ולא מומתת אלא פשוט מתרחקת מהבית שלכם כתוצאה מהמכשירים. אלו הן התכניות ליישום הרחקת יונים ירוקה לחלוטין.

הרחקת יונים באמצעות מכשירי תדר נמוך

תדר נמוך מאד, כזה שהאדם לא יכול לשמוע, שנמצא הרבה מעבר לצלילי הבס האנושיים, הוא התדר שהיונה וכל ציפור אחרת נרתעת מנו. קיימים מכשירים המשמיעים כזה תדר, שניתן פשוט להניח, להפעיל ומאותו רגע אין יונים בבית. הם ישמעו תדר זה ולא ישובו על עקבותיהן.

הרחקת יונים באמצעות גלאי תנועה

בשיטה זו מזהה גלאי תנועה התקרבות של יונים ומשמיע להן צפצופים שאינם בטווח השמע של האדם. כתוצאה מכך, הן בורחות. גלאי תנועה זה הו מכשיר אולטרסאוני אשר מסייע בהרחקה של היונים באופן יעיל במיוחד, בלי לפגוע בהן ובלי ולהמית אותן.

היתרונות של שיטות ירוקות

יעילות, לא פוגמות בעיצוב אדן החלון, שם מתרחש כל האקשן עם היונים, מהירות ומביאות תוצאות במהרה. שיטות ירוקות חוסכות לא מעט מקורות זיהום אוויר ונזק ליונים ומאפשרות לטפל נקודתית רק בנושא של ההרחקה, לא הדברה ולא המתה. יתרונות אלו גורמים ללקוחות רבים להעדיף אמצעי הרחקת יונים מבוססי אלקטרוניקה מאשר להשתמש בשיטות ההרחקה המכניות שלימדו במסגרות חקלאיות שונות לפני עשרות בשנים.

קל ליישום, אפשרי בכל בית

עוד יתרון הוא בזמינות המהירה של אמצעי הרחקת יונים אלקטרוניים. זמינות זו מאפשרת לכל דייר להסדיר בקלות את מכשיר ההרחקה שלו, ולהשתמש בו לביצוע הרחקת יונים בעת הצורך. מובטחת הפעלה קלה של כל מכשיר, והגעה לתוצאות הרצויות ללא מאמץ רב. עם מכשור מתקדם, הרחקת יונים נעשית משחק ילדים של ממש; ללא זיהום עם 100% ניקיון, נוצרת עבורכם בטוחה שהן לא ישובו לקנן באזור החלון שלכם עוד זמן רב מאז הפעלת תשתית ההרחקה.