טיפים לבחירת חברת השכרת יאכטה בהרצליה לצרכי לימוד קורס סקיפרים

לימוד שייט יאכטות מספק לכם ידע בהשטת יאכטה ובפיקוד עליה. תרגול 2 התפקידים הללו, בצירוף משימות נוספות כמו טיפול במפרשים ותחזוקת האונייה מתבצע בים הפתוח במרינה בהרצליה. מבנה הלימוד מחולק לקורסים תיאורטיים בתחום השייט ולאחר מכן יוצאים התלמידים לתרגול המעשי. המרינה בהרצליה מארחת חברות רבות ללימוד קורס סקיפרים. מעוניינים לדעת כיצד לבחור אצל מי ללמוד?

טיפ מס' 1 – בחרו בחברה שיש לה צי יאכטות מגוון

חברה המתבססת על סוגים רבים של יאכטות תאפשר לכם, עם התקדמותכם בלימודים, לתרגל על כל אחת מהן. לימוד שייט על מספר סוגי יאכטות יאפשר לכם להתמצא היטב יאכטה בהמשך הדרך, להכיר את תא רב החובל על בוריו, ללמוד להתמודד עם סוגים שונים של מפרשים, לתרגל היגוי נכון, ובכך, להגיע מוכנים למבחן המעשי שיעניק לכם את רשיון הסקיפר הנכסף.

טיפ מס' 2 – בחרו במסלול לימודים מגוון החולש על נושאים תיאורטיים רבים

בדומה לנהיגה בכלי יבשתי, גם בכלי שייט ימי נדרש ידע תיאורטי נרחב. חברת השכרת יאכטה בהרצליה המספקת ללקוחותיה קורס סקיפרים צריכה לצייד אותם בכל פריטי המידע התיאורטיים גם על מנת להגיע מוכנים למבחן וגם על מנת להתנהל בצורה נכונה באופן טבעי עם בעבודה המקצועית כסקיפרים, בהמשך הדרך.

טיפ מס' 3 – בעלי עסק? מומלץ לברר אם החברה מספקת לכם ולעובדים מבצעים מיוחדים

מהפרטים החשובים ששואל את עצמו תלמיד קורס סקיפרים מחיר ותנאי התקשרות. ידוע כי ההוצאה על היותכם סקיפרים היא לא זולה; מדובר בהשקעה של אלפי עד עשרות אלפי שקלים כולל האגרות למבחנים הרשמיים. תלמיד שמתחייב להשלים את כולה יהיה זכאי להנחה ובהתקשרות עם עסקים עשויה להינתן הנחה גדולה אף יותר כנגד רישום של משתתפים רבים.

טיפ מס' 4 – מומלץ לברר אם החברה מספקת תקופת ניסיון בלימוד הקורס

השכרת יאכטה בהרצליה לצרכי לימוד היא התחייבות ארוכת טווח. כמו בכל מסגרת לימודית אחרת, לנרשמים לא תהיה אפשרות להחזר אם יוחלט על פרישה. ברם, בשל כך שזה תחום שידוע למעטים, נהוג לתת מספר ימי לימוד כדי להחליט אם להתחייב לקורס או לעזוב. חברה המספקת קורס סקיפרים צריכה להציע מספר ימים כאלה לתלמידים חדשים בהם הם יוכלו להכיר את התחום ולהחליט אם הוא בשבילם או לא.