טיפים להסדרת הסרת תוצאות מגוגל

אחד התרחישים שלא הייתם רוצים להיוודע אליהם הוא שחומר כתוב, מצולם או מודפס שאינכם מעוניינים שייראה – לא רק מפורסם באמצעי אקטואלי עכשווי, אלא מופיע בגאון בגוגל כאשר מחפשים את השם שלכם, גם אם פרסום אותו פריט התרחש בעבר הרחוק. זה יכול להיות קשר נסיבתי, קרי, אתם, כמבקשים להסיר את תוצאת החיפוש, גרמתם לה (למשל, הגבתם בשמכם המלא באחד מהעיתונים הגדולים כטוקבקיסטים) ולעתים הוא עשוי להיות של צד שלישי המבקש לפרסם מידע שלילי בגוגל עליכם (או להתחזות לשם שלכם). כיצד פועלים ליישום הסרת תוצאות מגוגל?

יש ליצור קשר עם עורך דין המתמחה ברשתות חברתיות

עורך דין זה יסייע לכם להתמודד עם המשוכות שבהסרת הפרסום השלילי או הלא רצוי מגוגל. הסרת תוצאות לא רצויות מגוגל היא אחת המשימות החשובות והקריטיות שיש לעשות, ועל כן פנייה לעורך דין המתמחה בקשר עם גוגל יכולה לסייע בהליך המחיקה של אותו פרסום פוגעני.

מומלץ שתהיה לעורך דין תמונת מצב גם לגבי פייסבוק

הפרת זכויות יוצרים בפייסבוק וביצוע כל עבירה אחרת ברשת חברתית זו מהווה עניין עבור עורך דין הסרת תוצאות מגוגל. הפרת זכויות יוצרים בפייסבוק זוכה לתגובה מהירה של צדדים שלישיים ועל כן אתם נמצאים בסכנה שהחומר המקורי שהיה ברשותכם או כל קניין רוחני אחר, יאבד לכם לטובת אדם אחר. על מנת למנוע מצבים אלו, מומלץ לפנות לעורך דין המתמחה ברשתות החברתיות על מנת לספק עבורכם את המענה הנדרש.

מומלץ לוודא הצלחה בעבודות ייצוג קודמות בתחומים אלו

תחום האומנות והפרסום באינטרנט הוא אחד המורכבים, וכך גם הסרתם או מניעת הפרת הזכויות שלכם. לכן, מאד מומלץ לגשת אל עורך דין הסרת תוצאות מגוגל והפרה של זכויות יוצרים ברשתות חברתיות ולהבטיח שההסרה אכן תתבצע. עפ"י רוב, עורך דין הסרת תוצאות מגוגל שזוכה להמלצות, בא עם מתודה סדורה הכוללת יצירת קשר עם גוגל ופייסבוק, ניסוח מכתבים ופעולות נוספות להשלמת ההסרה. בהתאם לנתוני הצלחתו, מומלץ לגשת אל שירותיו  ולהבטיח מניעה או תיקון של הפרת זכויות יוצרים בפייסבוק וביצוע כל המהלכים הנדרשים להסרת תוצאת חיפוש עליכם בגוגל, בהתאמה לבקשותיכם. בכך, תוכלו לבטא את עצמכם ברשתות החברתיות ללא חשש מגניבה ספרותית או העתקה.