כך בוחרים נכון מגהץ קיטור – מאמר טיפים בלעדי

מגהץ קיטור הנו מכשיר המגהץ את הבגדים בחום רגיל של 130 מעלות צלזיוס, וניתן להפעיל ממנו כפתור קיטור שנושף רוח חמה על הבגד, במידה וצריך לטפל בקמטים קשים ועמוקים במיוחד. ההספק החשמלי של המכשיר הוא כ- 1,750-2,400 וואט, תלוי בדגם הנבחר, מה שאומר צריכה חשמלית כבדה. לכן, טיפ חשוב מאתנו אליכם הוא לדאוג לקבוע יום גיהוצים אחד ב- 14-30 יום ולא להשתמש מדי יום ביומו כדי להימנע מהוצאות חשמל יקרות. מה צריך לדעת על בחירת מגהצי קיטור? להלן כל מה שחשוב בנושא.

מגהץ ודוד עשויים מתכות איכותיות – יתרון

כשתחתית המגהץ עשויה ניקל הדבר מונע שריטות גם אם תבצעו מגע חד במיוחד עם משטח הגיהוץ שלכם. דוד נחושת מבטיח מוליכות חום טובה ואספקה של המים ללא אובדן אנרגיה. בנוסף, עם מתכות איכותיות המוצר כמעט תמיד ייראה כמו חדש, כשקצב הבלאי הנצבר שלו איטי מאד, הלכה למעשה.

מגהץ דק המסוגל לחדור למקומות קטנים – יתרון

בשעת הגיהוץ, אתם תיווכחו לראות שישנם מקומות שקשה להגיע אליהם עם מגהץ קיטור. לכן, מאד חשוב שצורת המגהץ תהיה דקה ותאפשר לכם להגיע לכל מקום בבגד שאתם שואפים לגהץ. רק כך תוכלו להבטיח עבודה חלקה ובטוחה, עם יעילות בגיהוץ הלכה למעשה בכל בגד בו אתם מטפלים.

פונקציות מיוחדות במגהץ ובפרט בקיטור – כדאי לדעת

קיטור כיום במגהצים מספק לחץ של 4 בר. בנוסף, כמות הקיטור הנפלטת PER דקה צריכה להיות גבוהה ולאפשר לכם להשתלט גם על בגדים מרובי קמטים. כמות קיטור של 400 גרם בדקה תאפשר לכם להשלים בקלות כל בגד גם אם יש עליו קמטים קשים מאד. כדאי לדעת כי מגהץ שניתן למלא בדוד שלו עד 2.5 ליטר מים מזוקקים צפוי להחזיק מעמד כ- 4 שעות רצוף ומגהץ עם דוד של 5 ליטר יחזיק כ- 6 שעות רצוף. חשוב מאד לעבוד אך ורק עם מים מזוקקים כי מים רגילים עלולים להשאיר אבנית במגהץ שלכם ולקצר את ימיו כמוצר חשמלי. מאד חשוב לרכוש מגהץ קיטור על פי הצורך שהתגלה, כמת הבגדים המיועדת לגיהוץ, וכד'. ייתכן ומגהצים עם דוד גדול יהוו הוצאה מיותרת עבורכם אם אינכם זקוקים לכך.