כך מומלץ לבחור חדר בריחה בתל אביב

תל אביב היא אחת הערים אשר בהן מספר רב מאד של חדרי בריחה מסוגים שונים המשמשים למטרות שונות. כשאתם מבקשים לבלות בחדר בריחה – מאד מומלץ להיות ספציפיים לגבי סוג הבילוי שאתם מבקשים לתכנן: לבד, בהתארגנות ספונטנית של עוד 1-2 איש, בהתארגנות מאורגנת, כבילוי משפחתי, ועוד. במאמר שלפניכם תוכלו לדעת בדיוק לאיזה חדר בריחה בתל אביב מומלץ לכם ללכת כאשר אתם חושקים בבילוי מסוג זה.

בילוי לבודדים או בקבוצות

אחד הדברים שהכי חשוב לדעת הוא האם הבילוי צפוי להיות של אדם בודד, או לכל היותר עוד 2 איש, או שמא מדובר בבילוי קבוצתי. במידה והבילוי הוא בילוי מזדמן לבודדים. האפשרויות שלכם רבות מאד. אתם יכולים ללכת אל חדר בריחה שהוא חדר אימה, בו הבריחה היא אישית ולא קבוצתית. כל משתתף צריך לשאוף לברוח ראשון מהחדר אשר עמוס בהפחדות מסוגים שונים. אפשרות נוספת היא להצטרף לאחת הקבוצות של חדר בריחה מאורגן. חדר בריחה זה מבוסס על משחק קבוצתי ולא אישי, במסגרתו יש לפתור חידות בשביל לסיים את המשחק. במידה והבילוי הוא בקבוצה, על פי רוב יתאים חדר בריחה בתל אביב המבוסס על פתרון חידות. ראשית כל, משום שייתכן ויש לכם בקבוצה אדם מוגבל, אשה בהיריון, וכד' אשר לא יכולים להתארח בחדר אימה, ושנית – משום שזו רוח גיבוש הקבוצה: משחק קבוצתי החותר לפתרון חדר הבריחה.

בילוי יחיד או במסגרת אירועים נוספים

חדר בריחה בתל אביב הוא, במקרים רבים, מקום בו מבקרים בנוסף למקומות בילוי אחרים כמו מסעדות, פאבים ובתי קולנוע. במקרה כזה מומלץ לבדוק כי חדר בריחה בתל אביב קרוב למוקדי הבילוי הללו על מנת שהערב שלכם יהיה קל ופשוט, ולא יצריך נסיעות ממושכות. במידה וזהו הבילוי היחיד שלכם לאותו ערב – מומלץ למצוא חדר בריחה בתל אביב אשר יענה על הציפיות שלכם מבחינת סוג הבריחה, השתלשלות האירועים בעלילה ואיכות החדר על פי תפיסתכם.

דברים שחשוב לדעת לפני שמזמינים

זמן משחק, כמות משתתפים מקסימלית, האם אותו חדר בריחה אינו מתאים לבעלי מוגבלויות מסוימים, ואם כן – אז למי, כיצד ניתן לשלם על הבילוי, והאם התשלום יכול להתבצע בתומו ולא לפניו? בדרך זו אתם מבטיחים לעצמכם חדר בריחה בתל אביב בהתאם לציפיותיכם.