כל מה שרציתם לדעת על ייזום פרויקטים של ניסור בטון

כשאתם בונים בית חדש, או מבנה שישמש כהשקעה עסקית, מומלץ להכיר מעט את עולם ניסור הבטון. תחום זה משמש יזמי בנייה רבים בכל סוגי המבנים. באמצעות ניסור בטון קובעים דלת בקיר, חוצבים חור לחלון, חופרים תעלות חשמל, ועוד. מאמר זה יחולק לשני חלקים, ניסור וכן קידוח בטון. המאמר יחלוש על נושאים שונים בתחום ויסייע לכם לקבל החלטות לגבי המבנה שאתם מעוניינים לבנות.

סוגי פרויקטים ועלויות בתחום ניסור בטון

ניסור בטון עם מסור בסיסי עולה 149 ₪ למטר. בדיסק יהלום התוצאה מהירה בהרבה, והעלות בהתאם: 190 ₪ למטר. בבניית הבית, ניסור שמחושב בדרך זו הוא כל פרויקט בו מעוניינים לקצר אורך של קיר, לקצר חלק מהפרונט שלו לבניית מדרגות בטון, וכד'. יצירת מגרעת לדלת עולה 1,450 ₪ ויצירת חור לחלון עולה כ- 1,100 ₪.

פעולות שונות ומחירים בתחום קידוח בטון

קידוח בטון של 2-4 צול יעלה כ- 150 ₪ לאחד. 6 צול יזמין עלות של כ- 180 ₪, וחור רחב ועבה יותר של 8 צול יעלה 320 ₪. שימוש במקדח יהלום יעלה 450 ₪. במחיר זה ניתן להסדיר קידוחים למייבשי כביסה ולמזגנים. קידוחים בחדרים מוגנים כמו ממ"דים וחמ"דים יצריכו תוספת עלות.

תכנון עבודות בטון במבנה בתכנון

אנו ממליצים לעבוד מול כל השירותים הקבלניים וההנדסיים שאחראיים על הבית, חשמלאים, מהנדסי בניין וכד'. מהם, ניתן לקבל מידע כמה תעלות חשמל תצטרכו, ובאיזה אורך צריכה להיות כל אחת מהן, כמה דלתות וכמה חלונות יהיו בבית ואלו חורים ייעודיים יש לקדוח למזגנים ולמייבשי הכביסה. בהתאם לכך, תגובש עבורכם הצעת מחיר בתחום ניסור בטון וקידוחו. תיתכן הנחה על הזמנת עבודות מרובות לביצוע בפרויקט אחד.

כך תדעו שבחרתם בשירות ניסור בטון איכותי

ביצוע עבודות ניסור בטון עם שימוש בכלים ייעודיים בלבד, חיבור דיסק יהלום באמצעות מסילות מתכת למשטח המנוסר, עבודה עם שלט רחוק לדיסק, כולל עובד שמפקח על פעולתו. עובדי החברה ינקו את שיירי הבטון המנוסר בסיום הפרויקט ויספקו ליתר הקבלנים המועסקים את מרחב העבודה הנדרש להמשך פרויקט הייזום שלכם.