מדריך לבחירת חברת הובלות קטנות

בחירת חברת הובלות קטנות צריכה להתבצע על ידי דיירים שעוברים מדירה לדירה בנסיבות שונות: מעבר בין שכירויות, משפרי דיור, ואפילו בעלי עסקים שמעבירים את משרדם הבינוני-קטן (בשונה מבעלי משרדים גדולים אשר יידרשו לשירות הלוואות גדולות). במדריך זה תוכלו ללמוד כיצד לבחור חברת שירות המיישמת הובלות קטנות.

בדקו שהחברה מבצעת את העברת המוצרים הבאים

אמנם החברה צריכה להיות חברת הובלות קטנות אבל ישנם מוצרי בית גדולים שגם לבעלי משק בית קטן כנראה שיש: הובלת מכונת כביסה ומייבש זה משהו שהוא MUST בכל חברת הובלה, הובלת ספות גדולות, מיטות, ועוד. כמובן במקרים של מעט דיירים, כשכמות הרהיטים היא קטנה, כי אם זו משפחה גדולה – ההובלה תוגדר הובלה גדולה, ספק השירות יהיה אחר, והתמחור יהיה שונה.

ודאו שאתם יודעים עם איזה רכב תגיע החברה ותכינו את מסלול ההובלה

אם אתם גרים במושב כפרי שמוקף בגשרים איריים, גשרים צרים ומעברים נמוכי קומה, מומלץ לתכנן היטב את הדרך ולגשר בין מגבלות הדרך לצרכי החברה. כדכנו את חברת ההובלה בדבר מגבלות הדרך וודאו שהיא מביאה רכב נמוך. במידה והדבר לא אפשרי, חפשו בנרות דרך אחרת המבוססת רק על כבישים פתוחים ורכבים ללא גשרים נמוכים, ובמידה והמושב שלכם מוקף רק בדרכים שאינן כאלה, תצטרכו לחפש חברה אחרת.

הסדירו מול החברה מראש את כל פרטי השירות

חברות הובלות קטנות צריכות לנקות אחריהן בשטח ההובלה הקודם את שיירי ההובלה כדי שלא תספגו תלונות מדיירי השטח אותו אתם עוזבים ובמקרה שזה מושכר – מבעל הדירה הנעזבת. מאד חשוב לוודא שהברה תפרוק את הציוד ביעד שלכם ותסייע לכם להכניס את התכולה הכבדה שלא ניתן להכניס בידיכם לבד, כמו מייבש ומכונת הכביסה, המקרר הביתי וכד'.

ודאו שאתם מודעים לכל עלויות השירות

סכמו מחיר מראש, בדקו שהמחיר תקף לטווח הזמן שאתם חושבים שההובלה תארך, ואם המחיר שמוצע לכם נדמה לכם כיקר ביחס להשקעה אל תהססו לדווח על כך להנהלה. ייתכן ואם היא תתרשם שמדובר בפרק זמן קצר יותר היא תקצץ לכם במחיר בהתאם ללוח הזמנים שהיא מתרשמת שההובלה תארך, עד להשלמתה המלאה ביעד.