מדריך לבחירת חיפוי זכוכית לקירות המשרד

בחרתם ריהוט למשרד? התקנתם דלפקים ושולחנות? הסדרתם ארון בכל חדר, והתקנתם חללי עבודה מחולקים במרחב העבודה הראשי? מרגישים שמשהו חסר במקום העבודה שלכם ברמה הדקורטיבית? אתם לא טועים. במשרדים רבים, מבינים כי קירות לבנים אינם בהכרח מספיקים לביטוי גוני דקורטיבי של החלל הפנימי. רבים מהם מסדירים חיפוי זכוכית על הקירות ומסייעים, בכך, לחדד את העיצוב במרחב. במדריך זה תוכלו ללמוד כיצד לעצב קיר זכוכית במשרד שלכם.

בחרו חיפוי זכוכית המתאים לעיצוב החדרים במשרד

היעזרו בעיצוב הכסאות, השולחנות, הארונות וכל רכיב עיצובי קבוע אחר, לרבות השטיח, אם ישנו. בדרך זו תוכלו לגבש דעה הן על צבע החיפוי הנדרש והן על הטקסטורה שלו, חלקה לעומת גסה. מומלץ להשקיע מחשבה גם ברמת המבריקות של כל חיפוי, וברמת הבהירות שלה בגוון הנבחר. בהמשך פרקי מאמר זה נלמד כיצד לקבל החלטות בנושאים אלה.

קבעו את רמת המבריקות בכל קיר

כעת, מאחר שבחרתם עבודת עיצוב, תוכלו לבחור אותה ברמת מבריקות מלאה או מט (מבריקות קלה או חסרה). מומלץ לבחור בקיר מבריק במקום שאין בו חלון והוא ממועט בכיווני אוויר קרובים. בחדר שמש או בחדר שיש בו חלון קרוב, או בתוכו, מומלץ לבחור חיפוי מט על מנת שאם תפתחו את החלון לא יהיה סנוור מכיוון הקירות.

גבשו את רמת הבהירות של החיפוי שבחרתם

קיר זכוכית יכול להתגבש במתכונת בהירה או כהה. במידה והחדר שלכם מאד גדול, מומלץ לבחור בקיר בהיר ליצירת תחושה של מרחב גדול עוד יותר. במידה והחדר קטן אנו ממליצים לבחור בקיר כהה על מנת שלא לתת לקיר החדש הרגשה של מרחב כלוא.

בחירה בדגם צבעוני – כך תעשו את זה נכון

במידה והחדר שלכם קטן ובחרתם עבודה צבעונית של חיפוי זכוכית, מומלץ לבחור אובייקטים קטנים כדי להימנע מעיצוב מגושם. מודל עם ריבוי אובייקטים קטנים יהיה מועדף על אובייקט עם מיעוט אובייקטים גדולים. במידה והחדר גדול הבחירה חופשית, כי ריבוי האובייקטים הקטנים עשוי להתפרש כפסיפס. יחד עם זאת, אם לא מצאתם דוגמת עיצוב כזו, כדאי יהיה לבחור באובייקטים גדולים להשלמה נכונה של הפרספקטיבה בחדר המיועד.