מדריך קצר לבחירת נוטריון לניסוח יפוי כוח מתמשך

יפוי כוח מתמשך הוא מצב מיוחד בו אדם מסוים מצהיר מי ייקח אחריות על קבלת ההחלטות שלו בנושאים שונים, או בכל הנושאים המלווים אותו בחייו,, מהעסק ועד חיים אישיים, במידה והוא לא יהיה כשיר לקחת החלטות בשל כל מיני הנמקות, חזרה משדה הקרב, הידרדרות למחלת נפש קשה, וכד'. במדריך קצר זה נלמד כיצד לבחור נוטריון המתרגם יפוי כוח מתמשך.

בחרו נוטריון אשר יש לו הכשרות גם בנושאים משפטיים נלווים

עורך דין רכישת דירה, עורך דין לכתיבת צוואות וכד' יכסה עבורכם גם את חיבור יפוי כוח המתמשך. בחירת עורך דין נוטריון שיש לו הכשרות גם בנושאים אחרים תסגור עבורכם לא מעט פינות משפטיות ותאפשר לכם להשתמש בשירותיו לעוד לא מעט נושאים שיתגלו בהמשך. עורך דין רב תחומי המתמחה גם בבדיקה ואישור של יפוי כוח מתמשך וגם בנושאים משפטיים חיצוניים לתחום הנוטריה, יהיה עבורכם איש מקצוע מיטבי.

מומלץ להסתמך על המלצות אודות בחירתו של נוטריון

חשוב לוודא כי אותו נוטריון יפוי כוח מתמשך מומלץ על ידי אנשים בקהילה העסקית אשר נדרשו לחבר מסמך שכזה בעבר. מאד חשוב לבחור נוטריון יפוי כוח מתמשך על סמך איתן המלצות על מנת להבטיח בחירה מוצלחת של איש מקצוע יסודי. רק כך תוכלו להבטיח כי בעת יישומו של יפוי כוח מתמשך שאתם אישרתם, והן בלבד, יעברו.

ודאו כי הנוטריון מתמצא גם בנושאים הבאים

חתימה על מסמכים אקדמאים ורשמיים מתורגמים לאחר בדיקה, דיני צוואות וירושות, ועוד. נוטריון יפוי כוח מתמשך אשר מתמקצע גם בנושאים אלו מבטיח לכם כי בכל עת שתזדקקו לעורך דין נוטריוני יהיה לכם מענה. כעיקרון, נוטריון שחולש על פני כמה שיותר נושאים יהיה תמיד המועדף, זה אשר יספק את המידע הנכון בזמן הנכון בהתאם לצרכים שלכם כלקוחותיו העתידיים.

ודאו אפשרות ליצירת קשר מרחוק, לא פנים מול פנים

בתקופות של משברי בריאות בהן אסור לצאת מהבית, מומלץ שיהיה לכם כיצד לשוחח עם הנוטריון גם לא פנים מול פנים. מומלץ לוודא כי יפוי כוח מתמשך ניתן להכין אצל הנוטריון שלכם בצורה כזו. לאור משבר הקורונה יצאה הוראת שעה לאפשר ללקוחות הנוטריונים לאשר את המסמך ללא נוכחותם.