בואו להשתלב בעולם העסקי הישראלי באמצעות לימוד קורס הפקת אירועים

על אף תחילת היציאה ממשבר הקורונה, וחרף חזרה מוגבלת של המשק לפעולה, ניתן לזהות תחום אחד שתמיד נשאר מבוקש: תחום האירועים. יזמים מכל קצוות הקשת שואפים לתכנן אירועים פרטיים מפוארים ומוצלחים ולכם ישנה הזדמנות ללמוד כיצד להגשים זאת עבורם. קורס הפקת אירועים ילמד אתכם כל מה שאתם צריכים לדעת על בניית אירוע מאל"ף ועד ת"ו, ויסייע לכם להפיק עבור הלקוחות שלכם את חלומם הבא.

למדו כיצד לבסס כל אירוע, קטן כגדול

באמצעות קורס הפקת אירועים, גם אתם תדעו כיצד להפיק מסיבות יום הולדת לילדים, בר ובת מצווה, חתונות ואירועים משפחתיים ועסקיים שונים. קורס הפקת אירועים מספק ללומד את כל המידע הנדרש, החל מתכנון האירוע כמהלך יזמי ועד מימוש האטרקציות שבתוכו בפועל. יילמדו נושאים העוסקים בלוגיסטיקה של האירוע, אותן "קטנות" שלקוח שמארגן עצמאית בדרך כלל נוטה לשכוח. קורס זה מספק לכם את כל הכלים לדעת כיצד להפיק אירועים ולהתאים אותם לדרישות הלקוחות השונים.

ניתן לעבוד בכל מתכונת, כעצמאיים או כמפיקים שכירים

באמצעות ידע מטעם קורס הפקת אירועים תוכלו להשיג עבודות הן כעצמאיים והן כשכירים. בחברות הפקות גדולות בהן מתמחים באירועים, ייתכן כי יזדקקו לעבודתכם בתור כוח אדם איכותי ליישום מהלכי הפקה חכמים לבדכם או כפרויקט בשיתוף עם מפיקים אחרים. לבד, כעצמאיים, עם שיווק טוב ויידוע נכון של עצמכם בציבור, ניתן לעבוד עם קהלים נרחבים ולספק לכם אירועים על פי דרישה.

לימוד מקיף אודות עבודה עם ספקים מכל הסוגים

פעמים רבות, יסמלצו לכם בקורס מצבים בהם חברת ההפקות שלכם נזקקת לשירותים מבחוץ. לא כל חברת הפקות מספקת את כל השירותים לאירוע. חברת צילום, מופיעים, מגנטים לאירועים ולעתים אפילו קייטרינג (לרוב הוא חלק מצוות ההפקה) הם שירותים שצריך להביא מבחוץ. קורס הפקת אירועים ילמד אתכם כיצד לנהל משאים ומתנים חכמים עם ספקים, לשמור על יחסים טובים וגם על המאזן רווחי. בכך, תוכלו להסדיר ללקוח שלכם מחירים מיוחדים של ספקי האירועים השונים, כשמרחב התמרון שלכם כיזמי אירועים גדול ומגוון. במסגרת לימוד נושאים אלו אתם תיחשפו לקונפליקטים שעלולים להתגלות בין הלקוחות לספקים, וכיצד אתם, כצוות הפקה, מניעים תהליכים קדימה ומצליחים לגרום לאירוע לעבוד על אף עובדה זו.